IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Burberry се съюзява с онлайн търговеца на дребно Farfetch

Със стъпката модната компания ще направи всичките си продукти достъпни за интернет потребителите в 150 страни

15:38 | 15.02.18 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: gettyimages.com</em></p>

Снимка: gettyimages.com

Британската модна компания Burberry ще обедини усилия с онлайн търговеца на дребно Farfetch, за да направи всичките си продукти достъпни за интернет потребителите в 150 страни, заяви компанията днес, цитирана от Ройтерс.

Редица групи за луксозни стоки - от собственика на Louis Vuitton LVMH до компанията майка на Gucci Kering - влагат все повече ресурси в електронната търговия в опит да привлекат по-млади потребители, разработвайки уебсайтове за брандовете си или партнирайки си с други търговци на дребно.

Richemont, собственик на бижутерната компания Cartier, се опитва да получи пълен контрол над конкурента на Farfetch Yoox Net-A-Porter.

Burberry, известна с тренчкотовете си и традиционното си каре, бе една от компаниите, които първи приеха дигиталните промени в индустрията, експериментирайки с нови технологии в магазините си и възползвайки се от социалните медии, за да покажат колекциите си.

Компанията заяви, че партньорството с Farfetch ще разшири дистрибуцията ѝ в целия свят, което ще направи всичките ѝ стоки по-широко достъпни, докато се прицелва в „младите потребители, следящи модата“.

Burberry не предоставя никакви финансови детайли за сделката.

Farfetch, която се готви за листване на борсата в Ню Йорк тази година, е платформа, която позволява на хората да купуват луксозни стоки или аксесоари от над 700 бранда и бутика. За разлика от някои конкуренти тя няма инвентар.

Анализаторите очакват онлайн пазаруването да формира четвърт от продажбите на луксозните стоки до 2025 г. спрямо почти 10% в момента. Това ще го превърне в основен двигател на растежа в индустрия, която се опитва да се възползва от възстановяването на ключовия китайски пазар.

Burberry наскоро изостана в представянето си спрямо много конкуренти, а британският лейбъл е и в процес на преструктуриране.

Farfetch ще осигурява денонощни доставки в Лондон на последната колекция на Burberry 24 часа, след като тя бъде представена на модната седмица в града на 17 февруари, заяви брандът.

Модното шоу ще бъде последно за дизайнера Кристофър Бейли, който напуска компанията след 17 години в нея. Заместникът му все още не е обявен.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:45 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още