Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Бруно льо Мер: Да, Renault наистина може да фалира

Концернът трябва да вземе спешни мерки за запазване на работните места в своите заводи в страната, заяви финансовият министър на Франция

Бруно льо Мер: Да, Renault наистина може да фалира

Снимка: Bloomberg

Френският автомобилен концерн Renault, част от алианса с Nissan и Mitsubishi, трябва да вземе спешни мерки за запазване на работните места в своите заводи в страната, като едновременно с това компанията трябва да остане конкурентоспособна, заяви финансовият министър на Франция Бруно льо Мер в интервю за радио „Европа 1“. 

Още по темата

„Да, Renault наистина може да изчезне“, изтъкна Льо Мер. Според него в момента компанията се бори за своето оцеляване, съобщава Automedia.

Задачата пред автомобилния производител е да спести 2 млрд. евро през следващите 2 години. Освен това, концернът ще получи кредит от 5 млрд. евро, който е гарантиран ще бъде гарантиран от държавата и който вече беше одобрен от правителството на Франция.

Последните няколко години бяха доста тежки за алианса Renault-Nissan-Mitsubishi, а пандемията от коронавируса допълнително усложнява ситуацията. Според последните сведения, Nissan се готви да съкрати 20 000 служители, а Renault е пред фалит. Двете компании ще обявят стратегиите си за излизане от кризата на 27 май.

Заради пандемията от коронавируса приходите на Renault са спаднали с 19%, а продажбите – с 36%. В компанията обмислят закриването на няколко завода за компоненти и оборудване, както и едно от основните предприятия за производство на автомобили. Освен това се планира и отказа от  модели, които се продават слабо. Сред тях са миниванът Escape, седанът Talisman и спортното купе Alpine 110.

В своето интервю Льо Мер призова Renault да запази фабриката Flins, където се сглобяват електромобилът Zoe и Nissan Micra. В него работят над 2600 души, които също са сред застрашените от освобождаване.

По статията работи: Automedia.bg

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (1)

0
 
3
 
1
преди 6 месеца
Че те ако не могат да изкарат 2 МБ за 2 години, защо да съществуват на света? За сравнение - Daimler има ЕBIT над 600 КБ за първото тримесечие - когато първо основният им клиент - Китай, а после и Германия и цяла Европа бяха блокирани заради епидемията и изнемогваха в кризата !!!

Още от Новини
Ford инвестира 1 млрд. евро в завода си в Кьолн, за да произвежда електромобили