Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

По света

Хотели на поискване, или как големите вериги примамват обратно посетители

Стратегията обаче едва ли ще донесе бързото решение, от което индустрията се нуждае

Хотели на поискване, или как големите вериги примамват обратно посетители

Снимка: Akio Kon/Bloomberg

Абонамент за фитнес? Заповядайте. Акаунт за стрийминг на видео? Разбира се. Доставка на храна по домовете? Няма проблем.

А какво ще кажете за абонамент за хотел?

За удоволствие, работа или дългосрочно отсядане – операторите на хотели се надяват, че нощувките на поискване може да се превърнат в следващата задължителна абонаментна услуга в момент, когато туристическата индустрия опитва да разшири обхвата си, пише CNBC.

InterContinental Hotels Group, Marriott и Accor са сред големите имена, които са създали или обмислят месечни планове срещу заплащане, тъй като хотелите опитват да привлекат работещи от разстояние служители, които са готови за промяна на обстановката.

Срещу месечна такса, варираща от 1100 долара в Сингапур и 1970 долара в Индонезия, гостите на InterContinental могат да се наслаждават на различен достъп до работните площи на хотелите на веригата, както и до стаи и удобства благодарение на новите пакети „работа от хотела“. В същото време Accor съобщи пред CNBC, че „обмисля месечни абонаментни такси“, тъй като планира преустройство на стаи в частни спортни салони и дори звукозаписни студиа.

Marriott, от своя страна, съобщи, че ще обяви планове през идните седмици.

Хотелите обаче не преследват само корпоративни служители. Наблюдавайки огромния възход на гиганти в абонаментните услуги като Netflix, Peloton и Spotify по време на пандемията, все повече хотели се насочват към абонаментни модели, за да продължат напред.

Миналия месец компанията за луксозни пътувания Inspirato съобщи, че е станала първият оператор в индустрията, който преминава към изцяло абонаментни услуги, като разширява съществуващия модел на неограничени пътувания с втори модел на намалени цени.

Още по темата
Срещу 2500 долара на месец базираната в Денвър компания позволява на абонатите си да отсядат в 300 стаи в цял свят без заплащане за нощувка, данъци или такси благодарение на годишния си абонамент Inspirato Pass. В същото време новият абонамент Inspirato Club срещу 600 долара на месец предоставя достъп до колекцията на групата с допълнителни такси за нощувка.

Компанията съобщава, че няма определени ограничения за нощувките, въпреки че обичайно абонатите пътуват на всеки шест до осем седмици за средно четири нощувки при максимално позволени 60 нощувки на година.

Миналия месец хотелиерът на звездите Андре Балаз също заяви, че ще превърне култовия хотел в Лос Анджелис Chateau Marmont в хотел с достъп само чрез абонамент.

Netflix на хотелската индустрия

Луксозните брандове не са единствените, които прибягат до месечния модел. През август базираната в Панама група бутикови хотели Selina съобщи, че ще отдава 50% от стаите си срещу месечен абонамент от около 500 долара.

Холандската верига citizenM пусна две услуги срещу абонамент за международната си мрежа от 21 имота в Ню Йорк, Париж и Амстердам.

За 600 долара на служител на месец корпоративният абонамент дава на компаниите неограничен достъп до „всекидневните“ на хотела, както и три нощувки и използване на заседателните зали. Отделен абонамент за глобален паспорт дава възможност на членовете да отсядат в хотела до 30 дни на месец за около 1500 долара или 50 долара на нощувка.

Ленерт де Йонг, главен търговски директор на citizenM, казва, че услугата, която към момента е ограничена до 1000 кандидати, е предназначена за гъвкави служители и туристи като алтернатива на наемането на жилище в големи градове.

„Щом можете да работите от вкъщи, в действителност можете да работите от всякъде. Сметнахме това за уникална възможност да се превърнем в Netflix на хотелската индустрия и да предоставим неограничен брой нощувки на фиксирана цена“, отбелязва Де Йонг.


Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от По света
Продажбите на жилища в Китай отбелязват най-големия си срив от 2006 г.