Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Facebook показа новото си лого

Компанията се опитва да разграничи основната си платформа от приложенията Instagram и WhatsApp

Facebook показа новото си лого

Снимка: Архив Ройтерс

Facebook промени корпоративното си лого с ново, минималистично, включващо името на компанията - ход, който според компанията има за цел да отличи по-голямата корпорация от звената ѝ WhatsApp и Instagram, пише CNBC.

Промяната се прави в момент, в който Facebook се сблъсква с критики от юристи и защитници на неприкосновеността на личните данни. Същевременно тя е нападана заради начина, по който събира и съхранява информация от своята платформа, а опасенията са, че всичко това може да се пренесе върху другите ѝ организации.

Още по темата
Да не забравяме, че Facebook е изправена и пред антитръстови проблеми, отчасти заради бъдещите си планове да свърже в едно услугите си. Някои политици, включително издигнатата от демократите за кандидат за президент Елизабет Уорън, призоваха за разтрогване на придобивания, направени досега, в това число и на Instagram, срещу което главният изпълнителен директор и главен акционер във Facebook Марк Зукърбърг се противопостави категорично.

Към всичко това трябва да добавим и нестихващите критики към новите инициативи, като дигиталната валута Libra и системата за разплащания Calibra.

Новото лого е с тънки главни букви, а не стилизираното “F”, което отдавна беше асоциирано с компанията.

“От днес обновяваме брандирането на нашата компания, за да е ясно кои продукти идват от Facebook”, посочи фирмата в публикация в блога си.

Ето и как изглежда новото лого на компанията:

 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Партиите все повече общуват с хората през социалните мрежи