Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

Facebook показа новото си лого

Компанията се опитва да разграничи основната си платформа от приложенията Instagram и WhatsApp

Facebook показа новото си лого

Снимка: Архив Ройтерс

Facebook промени корпоративното си лого с ново, минималистично, включващо името на компанията - ход, който според компанията има за цел да отличи по-голямата корпорация от звената ѝ WhatsApp и Instagram, пише CNBC.

Промяната се прави в момент, в който Facebook се сблъсква с критики от юристи и защитници на неприкосновеността на личните данни. Същевременно тя е нападана заради начина, по който събира и съхранява информация от своята платформа, а опасенията са, че всичко това може да се пренесе върху другите ѝ организации.

Още по темата
Да не забравяме, че Facebook е изправена и пред антитръстови проблеми, отчасти заради бъдещите си планове да свърже в едно услугите си. Някои политици, включително издигнатата от демократите за кандидат за президент Елизабет Уорън, призоваха за разтрогване на придобивания, направени досега, в това число и на Instagram, срещу което главният изпълнителен директор и главен акционер във Facebook Марк Зукърбърг се противопостави категорично.

Към всичко това трябва да добавим и нестихващите критики към новите инициативи, като дигиталната валута Libra и системата за разплащания Calibra.

Новото лого е с тънки главни букви, а не стилизираното “F”, което отдавна беше асоциирано с компанията.

“От днес обновяваме брандирането на нашата компания, за да е ясно кои продукти идват от Facebook”, посочи фирмата в публикация в блога си.

Ето и как изглежда новото лого на компанията:

 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Миглена Иванова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Facebook ще позволи на служителите си да работят от вкъщи до юли 2021 г.