Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Продажбите на часовници на Hublot и Bulgari надминаха нивата от 2019 г.

САЩ се превръщат във все по-важен пазар за швейцарските луксозни марки за часовници

Продажбите на часовници на Hublot и Bulgari надминаха нивата от 2019 г.

Снимка: Stefan Wermuth/Bloomberg

Марките луксозни часовници Hublot и Bulgari на LVMH миналата година са достигнали продажби на нива над тези от 2019 г., а тази година се очаква още растеж благодарение на силното търсене, обявиха директори на компанията пред Ройтерс преди събитието LVMH Watch Week, което започна днес.

Hublot и Bulgari, заедно с брандовете Zenith и TAG Heuer на LVMH, провеждат тази седмица LVMH Watch Week онлайн с дигитални презентации на най-новите им колекции.

Hublot показва изключително тънка версия на своя часовник Big Bang, докато италианският бижутер Bulgari представя часовниците Serpenti Misteriosi, които са скрити в наподобяващи змии гривни и пръстени.

Часовниците Serpenti, които могат да струват до 240 хил. евро за най-скъпите модели, пък работят с нов миниатюрен механизъм Picolissimo.

Още по темата

Продажбите на швейцарски луксозни часовници спаднаха рязко през 2020 г., когато пандемията затвори магазините и ограничи туризма. Но те се възстановиха миналата година, а в края на ноември износът им беше малко над нивата от 2019 г., благодарение на голямото търсене в САЩ и Китай.

Данните за годишния износ на часовници от Швейцария ще излязат на 27 януари – в същия ден, в който LVMH ще обяви резултатите си за цялата година.

„2021 г. беше добра година. Справихме се по-добре от 2019 г.“, коментира главният изпълнителен директор на Hublot Рикардо Гуадалупе в интервю, дадено днес. Той подчерта 30-процентния растеж на приходите от продажби в САЩ и „отличните данни“ за континенталната част на Китай.

„Очевидно няма да видим същото силно възстановяване между 2021 и 2022 г., но вярваме, че ще имаме стабилна основа“, допълва Гуадалупе.

Освен това допълва, че туристите купувачи все още до голяма степен липсват, а проблемите с веригите на доставките, дължащи се предимно на болните работници заради омикрон варианта, са причинили продуктови забавяния, които евентуално ще бъдат решени до лятото.

Главният изпълнителен директор на Bulgari Жан-Кристоф Бабен коментира пред Ройтерс, че брандът също се е справил по-добре миналата година, отколкото през 2019 г., преди пандемията, благодарение на увеличаването на пазарния дял.

„Искаме да продължим тази положителна тенденция през 2022 г.“, посочва той, допълвайки, че новите модели с жълто злато ще помогнат за привличането на американските потребители, които са фенове на такъв тип злато, докато азиатските предпочитат розово злато.

„Съединените щати се превърнаха във втория ни по големина пазар миналата година и имат един от най-добрите темпове на растеж в момента“, твърди Бабен. 

По статията работи: Елена Кирилова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Печалбата на Burberry расте, докато марката се насочва към по-високия клас