-
Ожесточената електромобилна битка в Китай спъва похода към рентабилност сред концерните
Xpeng трябва да балансира между иновациите и контрола върху разходите, за да реализира своята цел да постигне печалба тази година
-
Китайските производители на електромобили предлагат нови потребителски стимули
Анализатори очакват именно тези компании да спечелят ценовата война в Китай срещу чуждестранните конкуренти
-
Контролът върху разходите помага на Li Auto да отчете по-голяма от очакваното печалба
Приходите на концерна скачат на годишна база с 24% до 42,9 млрд. юана, като доставките възлизат на 152 831 автомобила
-
Продажбите на електромобили в Китай растат, докато дилърите трупат запаси за есента
Пазарът се подготвя за пиково търсене през септември и октомври на фона на продължаващите стимули от страна на Пекин за подпомагане на продажбите
-
Китайските автомобилни марки отчитат смесени резултати при продажбите през юли
Продажбите на електромобили на BYD отчитат най-големия си спад за последните пет месеца, отразявайки по-широката негативна тенденция на китайския пазар
-
Електромобилите в Китай се противопоставят на спада в потребителските разходи
Основните производители на електрически модели в страната отчитат силен растеж на продажбите през май
-
Китайските електромобилни компании отчитат силни продажби през март след бавен старт
Пазарният дебют на Xiaomi също раздвижи китайския пазар, докато конкурентите увеличават стимулите, за да привлекат повече потребители
-
Китайските електромобилни концерни предлагат нови стимули за привличане на клиенти
Те се възползват от факта, че Tesla реши да увеличи цената на своя най-популярен електромобил – Model Y
-
Китайските автопроизводители привличат купувачи с нестандартни екстри в колите
От дронове до риболов – все повече компании в Китай търсят интересни решения, с които да спечелят по-голям пазарен дял
Таг Li Auto
Пазари