-
Китайските марки навлизат смело на най-бързо електрифициращия се европейски пазар
Норвегия, където доминира Tesla, предлага благоприятна почва за развитие за китайските концерни и представлява отправна точка за по-нататъшно навлизане в Европа
-
Китайските марки продават повече коли от всякога в Европа, но не и изцяло електрически
Европейските потребители се пренасочват към хибридни, плъгин хибридни и изцяло конвенционални модели на фона на по-високите разходи при вносните електромобили
-
Делът на китайските марки на пазара на електромобили в Европа спада до 2-годишно дъно
Все пак общите продажби на китайските марки в региона засенчват представянето на Tesla
2 -
Китайската експанзия на пазара на електромобили в Европа е в застой
Разликата между лидера BYD и втория в подреждането сред китайските марки, MG, се разширява през януари до 22%
5 -
Европейските мита все пак успяват да охладят експанзията на китайските електромобили
Делът на китайските марки на пазара на електрически модели в Европа се свива до 8-месечно дъно през ноември
5 -
Европейският пазар става все по-неблагоприятен за китайските електромобили
Наложените от ЕК мита и отпадането на някои правителствени субсидии оказват негативно влияние върху пазара
1 -
Китай не може да ограничи електромобилните субсидии, които и без това не плаща
Внимателен анализ на отчетите на публичните китайски автопроизводители показва, че тяхното предимство при данъчните облекчения и евтините кредити не съществува
4 -
Преди митата на ЕС: Китайските марки държат 11% от пазара на електромобили в Европа
Базираните в Китай компании са регистрирали рекордните над 23 хил. електрически коли в целия регион през юни, изчислява Dataforce
1 -
Новите правила за електромобилни стимули във Франция стесняват значително пазара
Редица модели на местни и чуждестранни марки не присъстват в списъка на допустими превозни средства, тъй като се изграждат в Китай
Таг MG
Пазари


