-
Китайските автомобилни марки губят инерция в Европа през октомври
Спадът в пазарния дял се дължи главно на по-ниските нива на продажби във Великобритания
1 -
Geely ще използва бивш завод на General Motors в Китай за производство на екологични коли
Фабриката в Шенян разполага с годишен капацитет от 500 000 превозни средства
-
Как китайската електромобилна технология променя световния автомобилен дизайн
Западните автомобилни производители се нуждаят от китайски технологии, за да преодолеят препятствията при разработките и по-бързо да пускат нови модели на пазара
15 -
Какво се обърка при европейските мита срещу електромобилите от Китай?
Статистиката показва, че търговските бариери не спират инвазията на китайските марки, а европейските концерни трябва да променят производствените си стратегии
1 -
Китайските автопроизводители намират начин да заобикалят митата на ЕС
DYD, MG и Geely все повече се фокусират върху плъгин хибридите за сметка на изцяло електрическите модели, за да избегнат търговските бариери на блока
-
Китайските марки навлизат смело на най-бързо електрифициращия се европейски пазар
Норвегия, където доминира Tesla, предлага благоприятна почва за развитие за китайските концерни и представлява отправна точка за по-нататъшно навлизане в Европа
-
Анализ: Китайските марки имат значителна преднина на пазара на коли с нулеви емисии
Компании като Geely и SAIC вече достигат 50% дял на електрическите коли от общите продажби, постигайки целите си за 2025 г. година по-рано от планираното
-
Китайските марки продават повече коли от всякога в Европа, но не и изцяло електрически
Европейските потребители се пренасочват към хибридни, плъгин хибридни и изцяло конвенционални модели на фона на по-високите разходи при вносните електромобили
-
Делът на китайските марки на пазара на електромобили в Европа спада до 2-годишно дъно
Все пак общите продажби на китайските марки в региона засенчват представянето на Tesla
2
Таг SAIC
Пазари


