-
Volkswagen е готов да съкрати работници от своята едноименна марка
Мерките са част от плана на ръководителя на германската група Оливер Блуме да стимулира рентабилността на своя основен бизнес до 2026 г.
-
Volkswagen ще разработи електромобилна платформа с фокус върху пазара в Китай
Групата ще разчита на местни доставчици, за да съкрати времето за разработка и разходите по производство, изтъква шефът на китайския бизнес на VW Ралф Брандщетер
-
Volkswagen вече управлява своята първа изцяло притежавана фабрика за батерии в Китай
Предприятието също така ще започне масово производство на изцяло електрически модели, базирани на платформата MEB, до края на годината
-
Американските субсидии стимулират глобалната търговия с автомобили
Въпреки че китайските марки остават встрани от пазара в САЩ, все повече азиатски играчи се насочват натам заради Закона за намаляване на инфлацията
-
Китайските марки загатват за своите планове на автомобилното изложение в Гуанджоу
BYD пуска директен конкурент на Model Y на Tesla, докато Li Auto представи своя първи изцяло електрически автомобил
4 -
Блуме от VW: Може да пуснем електромобил за 20 хил. евро в средата на десетилетието
Компанията все още не е взела решение за производството на достъпно електрическо превозно средство, споделя главният изпълнителен директор
2 -
Делът на електромобилите вече достига 12% от глобалните продажби на нови коли
Лидер на световния пазар е BYD с над 1,9 млн. продадени превозни средства с батерии от началото на годината
-
Volkswagen отлага избора на терен за строежа на четвърта фабрика за батерии
От своя страна чешките власти заявиха, че ще започнат преговори с други инвеститори и няма да чакат повече германската група
-
Германия се опасява от отмъщение срещу ЕС, ако се наложат мита върху вноса на електромобили
Икономиката на Германия зависи от отворените пазари, подчерта транспортният министър на страната
Таг Volkswagen AG
Водещи новини от борси