IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Експерт: Внедряването на дигиталните технологии ще носи ползи за бизнеса

България може да даде тласък на цифровия единен пазар в света, смята Константин Косев от ВСУ "Черноризец Храбър"

10:27 | 04.10.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Около 510 млрд. долара е цифровото изражение на ползите, които глобаният бизнес в сектора на търговията на дребно може да получи в близките три години, ако внедрява дигиталните технологии в бизнеса си.

„Тази сума може да нарасне до 2,8 трлн. долара в продължение на десетилетие напред - това е потенциалната дигитална полза“, съобщава за БТА Константин Косев, директор на Технологичния институт на ВСУ "Черноризец Храбър"- Варна.

„Дигиталната революция е нещо, което задължително ще се случи и се случва и България няма право да пропуска този процес. Трябва да се даде тласък на цифровия единен пазар - светът върви натам".

Според експерта в следващите пет години дигиталната революция ще промени облика на търговията и на бизнеса изцяло.

„Тези, които не успеят да цифровизират своите услуги, ще се превърнат в лидери на аутсайдерите или ще изчезнат напълно. В България имаме едни от най-добрите специалисти и можем да направим нашата страна иновативен център и движещо ядро на дигиталната трансформация на Европа и света", отбеляза Косев.

По думите на директора на Технологичния институт на ВСУ „Черноризец Храбър"- Варна актуализациите на компютъра са важна част от неговата сигурност.

„Има няколко вида ъпдейти - свързани със сигурността, критични ъпдейти, софтуерни ъпдейти и сервизни пакети. При ъпдейтите за сигурността се поправят грешки, които са открити в сигурността на операционната система. Без тях операционната система може лесно да бъде компрометирана и да станем или жертва, или косвен съучастник в някое интернет престъпление“, разкри Косев.

При критичните и софтуерните ъпдейти фокусът е изместен върху правилното функциониране на софтуера на работната станция и предотвратяване на така наречените забивания.

„Сервизните пакети събират в себе си всички ъпдейти от дата до дата, като се добавят и няколко малки нови допълнения. Причината това да се прави автоматично е, че всички ъпдейти, свързани със сигурността, идват възможно най-бързо и не дразнят толкова много при питане всеки път за ъпдейт. Има вероятност ъпдейтите да бъдат спрени, ако това издразни прекалено много потребителя“, уточни специалистът. - Естествено, всеки ъпдейт може да бъде спрян или премахнат по желание на потребителя. Това може да стане от настройките за актуализация на операционната система или има готови програми на трети фирми, които правят всички настройки само с едно кликване. При тях обаче има и опасност дали правят само това, или не отварят и някоя дупка в сигурността“. пояснява още той. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:59 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още