IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Шеф на Twitter заяви, че аудиторията му е по-голяма от тази на Facebook

Микроблогинг платформата разчита на външните си потребители, за да убеди инвеститорите в растежа си

11:44 | 17.09.15 г. 1
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Twitter е критикувана от инвеститорите от първичното си публично предлагане насам заради забавянето на растежа на броя на потребителите ѝ. В сряда главният финансов директор на компанията Антъни Ното опита нов начин за отбрана - сравни Twitter с най-голямата социална мрежа в света, пише Bloomberg.

Всъщност аудиторията на Twitter може да надмине тази на Facebook (1,49 млрд. потребители), “в зависимост от това как гледате на нея”, коментира Ното по време на технологична конференция в Лас Вегас.

Неговите коментари бележат промяна спрямо предишните му изявления. През юли Ното заяви на инвеститорите, че растежът на социалната мрежа няма да се подобри значително, докато не достигне масовия пазар.

През второто тримесечие месечните активни потребители на основното приложение на компанията се увеличиха с 2 млн. души спрямо предходното, достигайки общо 304 млн.

В сряда Ното заяви, че Twitter има много по-голяма аудитория, ако се вземат предвид хората, които разглеждат туитове, без да влизат в Twitter, или които достигат до туитовете през търсачки, или виждат публикациите в новинарски сайтове и по телевизията. Преди време компанията обясни за тази своя по-голяма аудитория, но това е първият път, в който някой от директорите ѝ директно я сравнява с Facebook.

“Te имат само тези 1,4 млрд., които да обявят - нямат други данни”, коментира Ното, посочвайки, че потребителите на Facebook имат достъп до услугата предимно през нейното мобилно приложение и през уебсайта ѝ, тъй като публикациите обикновено не се появяват другаде.

“Ние имаме други данни за аудиторията, за които никой не говори. Ако ги добавите, става огромна бройка. В действителност, може да се спори, че бройката ни е още по-голяма”.

Ното твърди, че разбира, че инвеститорите не се фокусират върху по-широката аудитория на Twitter, тъй като компанията не печели пари от нея. Но с новите инициативи като Project Lightning, която ще позволи на хората, които не са регистрирани в Twitter, да “говорят” за събития, социалната мрежа може да започне да направи този по-голям брой външни потребители по-значими за нея.

Ното не разкрива информация за колко голяма аудитория става дума. Той не засяга и факта, че Facebook притежава и Instagram, която има повече от 300 млн. потребители месечно, Messenger - с над 700 млн. потребители, и WhatsApp - с над 800 млн. потребители.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:36 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

1
rate up comment 1 rate down comment 2
dakl
преди 8 години
И за това мрежата се използува като организатор на имигрантските потоци в изгадни на поръчителите страни!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още