IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Потребителите няма да страдат, ако повечето марки просто изчезнат

Хората се губят сред големия брой брандове и неуспешната им комуникация, сочи проучване на Havas

17:10 | 05.02.17 г. 2
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: www.kaboompics.com</em></p>

Снимка: www.kaboompics.com

Могат ли 300 хил. потребители да грешат? Ново проучване твърди, че много марки могат просто да изчезнат и хората няма да имат нищо против, пише CNBC.

Докладът „Meaningful Brands” на Havas Group показва, че хората няма да се интересуват, ако 74% от марките, които използват, просто изчезнат. Освен това отговарят, че 60% от съдържанието, създавано от компаниите, е лошо, неадекватно или не успява да предаде посланието си. 

Глобалният управляващ директор на Havas Media Group Доминик Делпорт коментира, че отказът на хората от марките се дължи на прекалено многото комуникация. „Имаме твърде много марки, възможности, така че хората могат да се насочват към различна много лесно... прекалено многото комуникация убива комуникацията, така че трябва да носите смисъл на хората“, коментира той.

Проучването на Havas показва, че 75% от респондентите очакват марките да „допринасят повече за нашето благосъстояние“, като според запитаните само 40% от брандовете в момента го правят.

Докладът включва и класация на най-смислени марки, като в топ 10 се нареждат Google, PayPal, WhatsApp, YouTube, Samsung, Mercedes Benz, Nivea, Microsoft, Ikea и Lego.

По думите на Делпорт технологичните марки се нареждат на челни места, защото улесняват живота на хората, услугите им са безплатни за сваляне и са добри.

Делпорт определя смислената марка като такава, която предоставя стойност срещу пари и прави живота на хората по-лесен, като се има предвид влиянието ѝ върху обществото. От Havas са разгледали 1500 световни марки, като са получили отговори от 300 хил. души в 33 страни.

Отделно проучване на консултантската компания Brand Finance, също представено през тази седмица, твърди, че Google е най-ценната марка в света, като стойността ѝ нараства от 88,2 млрд. долара през 2016 г. до 109,4 млрд. долара. Google изпреварва Apple, която сега е оценена на 107,1 млрд. долара, с 27% по-малко от миналата година.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:44 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

2
rate up comment 4 rate down comment 7
majnata
преди 7 години
Браво трейдър ...а кои е тоя дето ше къса билетчетата на "щастливците"...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 19 rate down comment 2
supertrader
преди 7 години
Той живота на повечето потребители е безсмислен но това не означава че трябва да бъдат ликвидирани. И с брандовете е така , някои ще изчезнат и на тяхно масто ще се появят нови
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още