IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Онлайн платформа за закупуване на стоки и услуги дава нови бизнес възможности

Платформата на Bizportal намалява времето за организиране и администриране на търгове за материали и услуги с до 50%, твърди Тихомир Димов

08:18 | 17.02.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<div>
	Тихомир Димов. <em>Снимка: Личен архив</em></div>
Тихомир Димов. Снимка: Личен архив

Тихомир Димов е завършил ХТМУ София специалност „Технология на нефта и газа“. Работил е като експерт по закупуване и консултант за OMV, SOCAR, EURO PETROLEUM CONSULTANTS и др. В момента като част от екипа на Bizportal отговаря за продуктовото развитие на решението за управление на корпоративни търгове. С него разговаряме за иновативната услуга на Bizportal.

- Г-н Димов, Бизпортал създаде иновативно решение за организиране и управление на корпоративни търгове. Какви са основните ползи от него?

От една страна, пряката ползата от решението на Бизпортал за инициаторите на търгове и специалисти по закупуване е намаляването на времето за организиране и администриране на търгове за материали и услуги и търсене на доставчици с до 50%. От друга страна - предоставянето на реални бизнес възможности за компании от всички сектори, спестявайки разходи за бизнес развитие и маркетинг.

- Разкажете ни повече за процеса!

Платформата на Бизпортал позволява създаване на електронен търг, предоставяйки възможност за детайлно описание на търсените продукти или услуги. След създаване на търга, системата автоматично разпраща покани за участие към най-релевантните и валидирани доставчици. След разглеждане на заданието доставчиците изпращат оферти по електронен път срещу символична такса. След изтичане на крайния срок по търга офертите стават видими за инициатора в удобна форма. 

- Доколко вашата платформа осигурява обективност при избор на победител в даден търг?

Процесът ни спазва всички условия за конфиденциалност и равнопоставеност, следвайки добрите практики в закупуването, като крайното решението за избор на победител в търга се взема от инициатора след анализиране на получената информация.

- Кои смятате, че са основните проблеми в процеса на закупуване?

Мога да отбележа няколко основни проблема - загубата на ценно време в администриране на процеса, ниската степен на автоматизация, липсата на култура от страна на доставчиците, ориентирана към участие в търгове и не на последно място компрометиране на добрите практики, което е явление не само на местно ниво.

- Kак вашата платформа решава тези проблеми?

Целта на Бизпортал е да се превърне в своеобразен форум на доверени партньори, работещи под единен стандарт за обмяна на информация в сигурна и защитена среда, носещ полза на страните в процеса.

- Към какъв тип компании е насочено вашето решение?

Целта ни е да достигнем както водещите компании с изградени процеси в сферата на закупуване, така и малките и средните компании, предоставяйки обща бизнес платформа.

Всичко по темата може да откриете на www.bizportal.bg.

Последна актуализация: 16:13 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Имената на бизнеса виж още

Коментари

Финанси виж още