Подобно на много други мобилни игри PokoPang включва анимационни животни и изисква от играчите да побеждават чудовища. Това, което я отличава е способността на разработчиците ѝ да увеличават приходите си.
PokoPang е помогнала на Line да се превърне в една от най-големите компании на пазара на мобилни игри в света, сочат данни на App Annie.
Line обаче не е единствена. GungHo Online Entertainment е печелила по 4,1 млн. долара на ден през октомври, според прогнозите на компанията. Успехите се дължат преди всичко на най-големия ѝ източник на приходи – играта Puzzle & Dragons.
Японската индустрия за игри дължи растежа си на постоянните експерименти и овладяването на психологията на мобилните плащания, съобщава The Wall Street Journal. Разработчиците държат да се уверят, че след всяко изтегляне на дадена игра, потребителите остават ангажирани. За целта се наемат математици и статистици, които анализират милиарди данни за потреблението в реално време. Компаниите залагат и на редица служители, които пишат за игрите в блогове или в Twitter.
Благодарение на успехите си Япония дори успя да изпревари САЩ по приходи от мобилни приложения като цяло. През октомври миналата година японските потребители са похарчили около 30% по-малко за мобилни приложения с игри от потребителите в Америка. Според App Annie през този октомври са похарчили с 30 на сто повече.
Експертите по игри твърдят, че японското население отдавна е склонно да плаща за екстри за своите телефони.
Компанията NTT DoCoMo представи своята мобилна интернет услуга i-mode в началото на 1999 г., осем години преди първия iPhone и девет години преди първия телефон с Android.
През първите години от новото хилядолетие много от i-mode потребителите харчат стотици хиляди долари на месец за различни услуги – от възможността да проверят какво ще е времето до разписанието на влаковете и търсенето на забавни емотикони.
Японските разработчици обаче твърдят, че истинският ключ към генерирането на приходи е задържането на вниманието на потребителите, въвличането им в играта и поддържането на активността им. Именно това може да накара човек да плати, за да продължи да играе и следващите нива, твърди продуцентът Дайсуке Ямамото от HungHo.


Авария остави район на Варна без вода днес в събота
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Земетресение разлюля Румъния тази сутрин
"Арапя" отново наводнен, много вода и по пътищата в района на Царево ВИДЕО
Наводнени булеварди в Пловдив, свлачище на пътя Асеновград-Смолян
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
Николай Денков за счупеното доверие: Този начин на управление трябва да бъде наказан