„Коалиция за България“ (КБ) е инвестирала най-много средства в телевизионна политическа реклама за частичните местни избори в София - малко повече от 76 хил. лв. Това показват данни за периода 19 октомври - 13 ноември, от изследване, организирано от Лабораторията за медиен мониторинг на фондация „Медийна демокрация“ за телевизионната реклама за местните избори в София.
На второ място по разходи за те реклама за периода е РЗС с почти 74 хил. лв., а третата позиция заема ГЕРБ – с около 64 хил. лв.
ССД са дали малко над 47 хил. лв., а самостоятелният кандидат Теодор Дечев е използвал около 19 500 лв. за телевизионна реклама.
Данните се опират на цените за реклама на самите телевизии, но може и да има отстъпки на някои партии за излъчването на политическа реклама.
Основният извод от изследването сочи, че всички партии са насочили рекламните си послания основно към възрастовата група 41-50 години, както и към хората над 60 години. Практически от интереса на партиите е отсъствала политическата реклама към най-младите - от 18 до 24-годишна възраст, казват от фондацията.
От там определят изминалата кампания като доста старомодна и без визия към младите хора.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?