Потребителският климат в Европейския съюз претърпя значителен подем от март до юни 2016 г., като се повиши с 4,1 пункта до 13,1 пункта, сочи проучване на GfK за второто тримесечие на 2016 г.
Въпреки това българските потребители не се надяват на нов възход. Вместо това те очакват настъпването на рецесия, твърдят авторите на проучването.
Икономическите очаквания в страната спадат с 1,4 пункта през второто тримесечие до -7,3 пункта. Макар това да съставлява увеличение от 5,6 пункта през годината, стойността продължава да стои непоклатимо под дългосрочната средна стойност от 0 пункта.
Потребителски климат в Европа, икономически очаквания


Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
Димитър Манолов: Не ми харесва, че са замразени обезщетенията за безработица
Специализирана акция в Бобов дол доведе до изземането на осем кг марихуана
Защо Швеция предлага безплатен престой в тиха горска хижа?
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват