Когато Меган Маркъл блесна в малкия английски град Чичестър по време на своето посещение през миналия месец, тъмнозелените ѝ дрехи, дело на Hugo Boss, веднага се появиха в Instagram. В рамките на няколко минути полата, струваща 595 долара, се разпродаде онлайн, съобщава Bloomberg.
Изборът на херцогинята на Съсекс се оказа повратен момент за германската модна къща, известна с мъжките си строги сиви костюми и семпли ризи.
Случаят в Чичестър разкри няколко ключови неща, смята главният изпълнителен директор на компанията Марк Лангер – потребителите търсят и намират вдъхновение онлайн и иска незабавно да удовлетворят своите желания.
Според него Hugo Boss все още е доста назад в това отношение спрямо своите конкуренти.
„Черпим вдъхновение от компании, които вече са успели да разработят ефективна стратегия, интегрирайки се към новите тенденции“, споделя Лангер.
Тъй като брандове като Dior и Burberry отговарят на нуждите на по-младите потребители със светкавични онлайн продажби и реклами в социалните платформи, германската марка трябва да приеме някои нови техники, ако иска да бъде техен равностоен конкурент. Ето защо Boss експериментира с „вегански маратонки“, направени от ананасови влакна, или с "вечни" колекции якета и пуловери, произведени в Германия.
Дори емблематичният ѝ костюм търпи своеобразна трансформация – Hugo Boss пуснаха серия, която може да се изпира в пералня, като в същото време върна на мода онзи емблематичен костюм на Майкъл Джексън, с който поп иконата позира на обложката на легендарния албум от 1982 г. Thriller.
Скоростта се превръща в ключов фактор за германската компания. Hugo Boss черпи вдъхновение от стратегията за бързина на Zara.
Германската марка значително намали времето за проектиране и разработване на нови колекции от осем месеца на шест седмици, като използва цифрови инструменти, загърбвайки прототипите от плат и конци.
„Трябва да признаем, че нашата индустрия се е променила“, заяви Лангер по време на интервю в Лондон.
Boss разви своите по-малки марки, стимулира онлайн продажбите и пренасочи разходите от списанията към онлайн бизнеса.
Моментът в Чичестър е от изключително значение за Boss, тъй като тази реклама помогна на компанията да излезе от своята „предимно мъжка визия“ и да се насочи към по-широката и по-добре развита дамска мода.
Според Лангер дамската линия е неразделна част от компанията и Boss желае да бъде марка номер 1 за бизнес дамите.
Всичко това е част от стремежа на германската модна къща да ускори годишния ръст на своите продажби от 4 на 7% до 2022 г.
Новите цели са амбициозни и са над прогнозирания ръст за индустрията, смята Пирал Дадхания, анализатор от RBC.
Акциите на компанията, която изгубиха 11% от стойността си през тази година, остават почти без промяна въпреки позитивните очаквания на анализаторите. Лангер не е изненадан от това и смята, че инвеститорите първо ще искат да видят дали новата стратегия ще успее да донесе необходимата стабилност и печалба, преди да действат.


Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци