Американският технологичен гигант Apple планира да пусне нови рекламни полета за празничния сезон в края на годината, разкрива съобщение, изпратено до разработчиците във вторник, в което компанията ги кани на онлайн сесия, на която да ги насърчи да купуват реклами, пише CNBC.
Новите позиции представляват значително разширяване на рекламния инвентар на Apple, който е фокусиран в App Store. През последните години рекламният инвентар на Apple е ограничен до едно място в раздела Search на App Store и едно на страницата с резултати от търсенето.
„С новите възможности, идващи от Apple Search Ads, можете да промотирате приложенията си в App Store, за да ангажирате още повече клиенти през този празничен сезон“, гласи съобщението, което е публикувано от основателя на Mobile Dev Memo Ерик Сеуфърт. Разработчик, който е получил съобщението, също е потвърдил текста пред CNBC.
Съобщението до разработчиците не уточнява къде ще се предлагат новите рекламни полета, но през юли Apple обяви, че планира да разшири рекламните си елементи в раздела Today, който се намира на първата страница на App Store. Освен това компанията е предвидила друг спонсориран модул на продуктовите страници на приложенията, под банера „You Might Also Like”.
„Apple Search Ads предоставя възможности за разработчици от всякакви размери да разраснат бизнеса си. Подобно на другите ни рекламни предложения, тези нови рекламни позиции са изградени на същата основа – те ще съдържат само съдържание от приложения, одобрени от App Store, и ще се придържат към същите строги стандарти за сигурност“, коментира говорител на Apple.
Това разширяване на рекламните опции се случва в момент, в който рекламният бизнес на Apple е наблюдаван все по-внимателно.
Рекламните приходи на Apple се отчитат като част от бизнеса с услуги на компанията, който включва приходите от онлайн абонаменти, продажбите в App Store и други елементи. Apple отчете над 68 млрд. долара приходи от услуги през 2021 г.
Анализаторът от Bank of America Уамси Мохан през юли прогнозира, че Apple може да генерира 5 млрд. долара приходи от реклами само от Apple Search Ads през 2022 г.
През 2021 г. Apple пусна App Tracking Transparency (ATT), за да даде на потребителите на iPhone опцията да изберат дали да споделят уникалния си дигитален идентификатор с разработчиците на приложения. Повечето собственици на iPhone избраха да не го споделят, което пречи на онлайн рекламодателите да следят в подробности представянето на рекламите им.


Хиляди протестираха в Румъния против корупцията
Румен Радев на Ханука: Да помним поуките от миналото
Мехмед Дикме предрича сблъсък между Борисов и Пеевски
Киселова каза в прав текст кое е съборило кабинета
Ива Митева: ИТН прекрачиха една граница, от която няма връщане назад
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нещата не вървят добре за Netflix и Елисън в битката им за Warner Bros.
Как Toyota се оказа изключение от тенденцията в Китай
Защо Тайланд и Камбоджа продължават да водят една и съща война
Украйна предлага да се откаже от исканията си за членство в НАТО
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Смартфонът се оказва по-важен от двигателя
Сбогувахме се с тези коли през 2025
Плюсове и минуси на газовата уредба при дизеловите двигатели
Поредното изискване на ЕС вдига цената на новите автомобили
Николай Станчев: Животозастраховането е в застой
Житейските стресови събития са сред най-честите фактори, отключващи депресията
Учени създадоха почти невидима изолация за прозорци
Коремните мазнини след 50 години повишават риска от смърт с цели 83%
Какво представляват Социалните предприятия за хора с увреждания?