Националният железопътен оператор на Германия ще трябва да похарчи до 400 млн. евро, за да подмени всички компоненти в своята инфраструктура, доставени от китайския технологичен гигант Huawei Technologies, съобщи списание Spiegel, цитирано от Ройтерс.
Deutsche Bahn, която е държавна собственост, ще се сблъска със забавяне от 5 до 6 години на своите проекти, ако германското правителство реши да забрани компонентите на Huawei в краткосрочен план, се казва в статията, в която се цитира вътрешен документ на компанията.
Говорител на Deutsche Bahn е отказал да коментира вътрешни документи.
В момента германското правителство разглежда въпроса дали някои компоненти от Huawei и ZTE трябва да бъдат забранени от неговите телекомуникационни мрежи, предвид опасенията за влиянието на китайски компании върху ключова инфраструктура.
Ако се стигне до решение за пълна забрана на Huawei, то вероятно ще предизвика гневна реакция от страна на Пекин. Китайското външно министерство призова Берлин да действа в съответствие със собствените си интереси и международните правила.
Deutsche Bahn, която се стреми да дигитализира дейностите си, миналия декември възложи на дъщерно дружество на Deutsche Telekom договор на стойност 64 млн. евро за доставка на повечето компоненти за новата IP мрежа на компания, използваща технология от Huawei.


НСИ: Работещите българи са 3, 726 млн. души
Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Защитата на Благомир Коцев оспорва размера на паричната гаранция от 200 000 лв.
Gol.bg празнува: 20 години истинска спортна журналистика
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Луксозните марки и автомобилите помрачават прогнозите за Франция и Германия
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Ватиканът обяви, че жените не могат да стават дякони
АПС с очакване вотът на недоверие да е успешен
Украйна потвърди: Неизвестни дронове са преследвали самолета на Зеленски
Ванс: САЩ се надява на "добри новини“ за уреждането на конфликта в Украйна
За първи път: Бебе бенгалски тигър се роди в зоопарка в Стара Загора
преди 2 години Няма никакво значение Германия е окупирана от Световната *** и тоя окупатор позволява толкова права на колониите си колкото смете за необходимо. отговор Сигнализирай за неуместен коментар