IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Управление на кризи, или какво можем да научим от скандалите с VW и FIFA?

Организациите подходиха по различен начин към кризите, но и от двата метода има какво да се научи

14:25 | 01.10.15 г. 4
<p>
	Новият директор на VW Матиас Мюлер.&nbsp;<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Новият директор на VW Матиас Мюлер. Снимка: Ройтерс

Колко бързо можем да забравим?

Спайсър се вглежда и в това как компаниите реагират на скандалите и открива, че щом скандалът премине, организациите обикновено забравят научените уроци.

Компаниите, които пазят нещо, което да им напомня за грешките им, ще ги помнят с години след това“, казва Спайсър. За грешките могат да напомнят хора, физически доказателства или истории сред екипа.

Решението на Volkswagen да смени Винтеркорн с Матиас Мюлер от дъщерната компания Porsche бе посрещнато с критики.

Избирайки друг вътрешен човек от VW Group за нов главен изпълнителен директор, компанията пропусна възможността да възстанови доверието и абсолютно подцени предизвикателствата пред себе си“, казва Иан Бакстър, главен изпълнителен директор на Baxter Freight.

Те трябваше да изберат фигура с високо доверие извън автомобилната индустрия с мандат да разчисти наследената бъркотия, да освободи замесения мениджърски екип и да предприеме незабавни действия, за да защити финансовата позиция на компанията.

Бакстър добавя, че избирането на външен човек е единственият начин Volkswagen да започне да възстановява доверието на акционерите и регулаторите. Наемането на външно лице обаче може да доведе до други проблеми, твърди Спайсър.

В краткосрочен план това ще възстанови доверието“, казва той. „Проблемът с избирането на външен човек е, че той не знае как работи бизнесът, затова може да направи грешки, прилагайки нови системи, а и ще трябва да отдели много време, за да изгради връзки, контакти и доверие“.

Последна актуализация: 13:27 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

4
rate up comment 6 rate down comment 0
Pyramid
преди 8 години
Абе за нормалните хора е ясно едно: Устойчив бизнес НЕ СЕ прави върху измама. Все някой ден, измамата излиза наяве и всичко може да се смарангяса.И се, както виждаме.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 8 rate down comment 3
michaelis12
преди 8 години
Писателката я попипай от къде дойдоха тея кризи ?! Шото тва е разковничето, ааа не тука разни операции ала "Шменти капели" ....
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 7 rate down comment 2
khao
преди 8 години
Фифа е монопол, VW работи в условия на конкуренция.Като не ми харесват методите на Фифа, кво мога да направя като други не организират световно, като не ми харесва практиката на VW имам избор, мога да си купя Лада. Та зада се търси различен подход, първо трябва да имаме сходни организации
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 8 rate down comment 6
michaelis12
преди 8 години
че фашагите Сашш са *** - тва може да научим !!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още