Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Как пандемията промени мястото на български стоки на китайския пазар?

България да следи за сетифициране на опаковките и контейнерите преди товарене, поискаха от Българо-китайската камара за индустриално развитие

гледано: 1115   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

Поради ограниченията заради коронавируса много сделки не успяха да се осъществят и в момента има дефицит на български стоки на китайския пазар. Това заяви Десислава Дончева, председател на Българо-китайската камара за индустриално развитие, в предаването „Бизнес старт“ по Bloomberg TV Bulgaria.

Тя посочи, че митническите и санитарните власти в Китай осъществяват сериозен контрол при внос на стоки. Ако се открие заразена опаковка, се унищожава или се връща цялата доставка.

Десислава Дончева отбеляза, че е необходимо да се определи държавна структура в България, която да следи за сетифициране на опаковките и контейнерите преди товарене.

По думите й на китайските онлайн платформи се предлагат и български продукти като розово масло, розова вода и вина. 

Още от разговора гледайте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

 

По статията работиха: Евгения Маринова, автор Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Икономика и политика
Богдан Кирилов: Няма сигнали за спиране на ваксинирането с AstraZeneca