Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Netflix има големи възможности за растеж в Индия

Очаква се гигантът в стрийминга на видео да добави нови пет милиона международни абонати през третото тримесечие

Netflix има големи възможности за растеж в Индия

Снимка: Ройтерс

Американската банка Sun Trust съобщи, че цената на акциите на Netflix ще се увеличава благодарение на успеха на компанията на международните пазари, пише CNBC.

Банката повиши рейтинга на книжата на услугата за стрийминг на видео от „задръж“ на „купувай“, като посочи, че анализ на тенденциите при търсенето в интернет е показал силни резултати по отношение на абонатите през третото тримесечие.

„Изследването ни в Индия показва, че първите оригинални сериали на Netflix получават доста добър отзвук и интересът към услугата расте в очакване на още оригинално съдържание“, казва анализаторът Матю Торнтън.

Sun Trust намали целевата си цена за книжата на Netflix от 415 на 410 долара.

Още по темата
Според анализа на компанията на тенденциите при търсенето в мрежата Netflix ще добави още пет милиона международни абонати през настоящото тримесечие спрямо очакваните от Wall Street 4,5 млн. абонати.

При представянето на финансовите си резултати за второто тримесечие миналия месец компанията съобщи, че е добавила още 5,15 млн. абонати, което беше под очакванията на Wall Street за 6,34 млн. В резултат на това книжата на Netflix поевтиняха с 13% от края на юни насам.

Главният изпълнителен директор на компанията Рийд Хастингс каза по-рано тази година, че следващите й сто милиона абонати ще дойдат от Индия, но гигантът в стрийминга е изправен пред значителни предизвикателства, отбелязва Merket Watch.

Компанията трябва да се справя с местни и глобални конкуренти като индийската компания за стрийминг на видео Hotstar и Amazon Prime Video, а цените й може да се окажат проблем. В момента месечната абонаментна такса за Netflix в Индия е 7 до 12 долара (500 до 800 рупии), което е значително повече от средната цена на платените телевизии. Освен това доста по-малко домакинства в Индия имат достъп до широколентов интернет в сравнение със САЩ.

Но Netflix създаде партньорства с местни компании като Videocon, Bharti, Vodafone и Tata Sky, което Торнтън определя като добър ход.

По статията работи: Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Военни артефакти - първите продукти, продадени и купени през eBay у нас