Казваха, че това никога няма да се случи. Че голямата тройка от Детройт - Ford, GM и Chrysler винаги ще бъде последна по отношение на качеството, припомня CNBC.
Сега обаче критиците бяха опровергани. За първи път проучването върху качеството J.D. Power Initial Quality Study показа, че новите модели американските автомобили имат по-малко проблеми отколкото чуждестранните им конкуренти.
В изследването попадат над 82 хил. собственици на нови автомобили, интервюирани относно проблемите, на които са се натъкнали през първите 90 дни от покупката.
От проучването се налагат три основни извода:
1. Собствениците на американски марки докладват за по-малко проблеми от тези на чужди – това се случва за пръв път в 24-годишната история на проучването.
2. За първи път Ford се изкачва до петото място в класацията по качество, изпреварвайки едновременно Honda и Toyota.
3. Toyota се смъква от 6-то на 21-то място в класацията, падайки под средния показател за качество в индустрията.
Резултатите от проучването са вследствие както от повишеното качество при щатските марки, така и от влошеното при чуждите, особено при Toyota, която в началото на годината прибягна до масирано изтегляне от пазара на дефектни автомобили.
Подобрението при Ford не е изненада, след като главният изпълнителен директор Алън Малъли, който оглави компанията през 2006, постави качеството като основен приоритет. Оттогава фирмата доказва, че може да произвежда едни от най-надеждните коли и камиони на пътя.


"Toха" взе приз за цялостно представяне на кулинарния фес за Никулден във Варна (СНИМКИ)
Спипаха двама гастрольори, тарашили жилища и автомобили във Варна
Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Кадиров: Зеленски отдавна не е легитимен президент на Украйна
Спират камионите през „Капитан Петко войвода–Орменио“
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
преди 15 години Не съм изненадан. Немците например още от войната имат славата, че произвеждат непрактични и пълни с дефекти машини. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години За Ford и Toyota са напълно прави. Ford дръпнаха много напред през последните години, а Toyota криха до последно огромна част от проблемите си. Иначе е ясно, че американско проучване ще сложи техните си марки най-напред. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Запитани незнам си колко хиляди американци за проблемите които са имали първите 90дни - та това ли е мерилото за качество на един автомобил бе - искам да го видя ***, които твърди това - колкото да истински качествените коли /не просто мепесета, марките са били и бая десетилетия ще ди бъдат три/ - едната е от Мюнхен, другата от Инголщат и третата от Щутгарт - всичко друго си е ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Не че не е възможно, но аз съм по-скоро скептик. По-вероятно ми се вижда J.D. Power Initial Quality Study да са "открили" силата на манипулираните проучвания. Вече всичко е политика... :-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Любопитно ми е да видя оригиналния ресурс, който се цитира. Това-първо.Но, от друга страна, американската автоиндустрия получи много сериозна подкрепа в кризата, което не стана с преките им конкуренти. Вместо това, те се мъчеха, при спадащ пазар да произвеждат и продават не по-малко автомобили с по-малко хора при по-ниско заплащане...Накратко, светът е пъстър, защо пък не? ;-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар