IPO-то на Железопътна инфраструктура – холдингово дружество АД приключи успешно, като са подадени поръчки за общо 2 528 851 акции, което е над минималния определен праг от 2 500 000 акции, съобщиха от компанията.
Съотношението между броя на акциите, удовлетворени по лимитирани и пазарни поръчки, е приблизително 9,3 на сто, като делът на институционалните инвеститори е приблизително 2%.
Цената на пласиране бе определена на 5 лв. на акция. Набраните средства от публичното предлагане, които ще постъпят в ЖП Инфраструктура, възлизат на 12 644 255 млн. лв.
Дружеството предложи за записване при условията на първоначално публично предлагане 5 583 411 нови акции с номинална стойност 1 лв.
Акциите на дружеството, които ще се търгуват свободно на Българската фондова борса (free-float), ще са приблизително 4,3% от общия брой акции на дружеството след увеличението на капитала. Очаква се търговията с акциите на Железопътна Инфраструктура – Холдингово Дружество АД да стартира около средата на месец август.
Заплащането на записаните акции започва от утре (1 юли). Крайният срок за плащане на разпределените акции по набирателната сметка е до 3 юли. Плащането се счита извършено от деня, в който набирателната сметка е заверена със съответната сума.
Набраните средства от първичното публично предлагане ще бъдат използвани за финансиране на инвестиционната програма на Железопътна Инфраструктура – Холдингово Дружество АД.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате
Даниел Митов: Нямам намерение да подавам оставка