IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

И. Иванов: Български фирми се представят успешно в изложенията на Messe Frankfurt

Интер Експо Център стана официален партньор на третия по големина изложбен център в света

16:36 | 22.04.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Messe Frankfurt</em></p>

Снимка: Messe Frankfurt

От години българските фирми се представят успешно на изложенията на Messe Frankfurt. Това заяви пред Investor.bg Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център.

Днес стана ясно, че българският изложбен комплекс вече е официален представител на третия по големина изложбен център в света Messe Frankfurt за България и партньор при продажбите.

Много български фирми могат да се похвалят с договори след представянето си в чужбина, допълни Ивайло Иванов и даде пример с участието на наши компании в изданията на Automechanika не само във Франкфурт, но и в Дубай и Куала Лумпур.

„В последно време имаме добри отзиви от български фирми, участвали в Musikmesse, което приключи преди две седмици. Две от компаниите са производители на музикални инструменти – цигулки, и имат контрагенти не само от Европа, но и от Китай и други азиатски страни“, каза той.

Messe Frankfurt организира над 100 изложения в цял свят. Има представителства в над 150 страни и над 50 международни партньори.

„Първото изложение извън Германия е организирано през 1987 г. в Хонконг и оттогава успяхме да станем глобален играч“, заяви Михаел Йоханес, вицепрезидент „Мобилност и логистика“ на Messe Frankfurt.

За 2015 г. той отчете проведени над 130 търговски изложения, над 90 хил. изложители и над 4 млн. B2B посетители.

През миналата година панаирът е организирал 86 изложения извън Германия с 48 хил. изложители. Над 35% от годишния оборот се реализира в чужбина, обясни Михаел Йоханес.

„Засега българските компании са на 39-то място по участие в изложенията, но очаквам тази година България да се изкачи в класацията. От българските партньори очакваме да съдействат за растеж на продадените площи и на посетителите“, заяви Йоханес.

Интер експо център може да консултира фирмите как да участват, но най-важното е компаниите да изберат правилното изложение. Крайната цел е фирмите да намерят нови пазари и така да диверсифицират рисковете, коментира Иванов.

Засега ръководството на Messe Frankfurt не планира да организира собствени панаири в София, но ще съдейства на българските партньори с ноу-хау, стана ясно от думите на Йоханес. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:04 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още