Както автомобилните компании, така и Европейският съюз (ЕС) трябва да си напишат домашното. В Audi наистина вярваме в електричеството, казва главният изпълнителен директор на компанията Брам Шот (Абрахам Шот) в специално интервю за Bloomberg TV Bulgaria.
Автомобилният бизнес се преобразява и Audi като компания трябва да се преобрази със същите темпове, заяви Шот.
"Новите лимити за емисиите са нещо трудно, но в същото време и хубаво, защото ни принуждават да работим върху нови, интелигентни решения", коментира Шот в разговор с Константин Томов. "Покриването им не е лесно, но е постижимо. Електрификацията е главният стълб в стратегията ни, инструментът, с който ще постигнем целите...В края на 2020 г. ще имаме вече 12 електрифицирани модела на пътя, от които пет - чисти електромобили... През 2025 г. вече ще имаме 25 електрически модела. Наистина вярваме в електричеството".
В същото време Шот отхвърли критиките, че в епоха на нарастващ протекционизъм ЕС само създава допълнителни пречки за местните компании от автомобилния сектор. „Не мисля, че трябва да свеждаме въпроса до нас срещу тях. И едните, и другите са отговорни да вкараме тази планета в по-добра форма, отколкото е в момента. Абсолютно всеки има своята роля за това. И понеже ние в автомобилната индустрия още имаме да си допишем домашното в тази област, не е съвсем уместно да гледаме и критикуваме другите. Още имаме работа за вършене".
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria!


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 6 години Preis und Reichweite: 79.990 Euro fuer 400 kmhttps://***.autobild.de/artikel/audi-e-tron-2018-test-6054877.htmlкупуат си ората няква талига където като дигне 200та и се приземява в сервиза, че и струва на баба си пантофите и може само 400км. т.е. реални 250/300 км пробег я изкара я не .... мда добре, тва в Колонията ше дое към 2168 година след 168 тото правителство на Боце ....e-tron Akkutest 200 km/h endet nach 175 km auf Abschlepperhttps://***.youtube.com/watch?v=V9AtudHifEU отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години да само, че Audi E-tron струва 100 бона евра, ти толко не си виждал през целия си живот на снимка камо ли каруца да си купиш за тва, кво ми блееш кат девственица за уйй кат немате 5 стинки в джеба за тия "зеленикави коли" ??! Тъппак отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години ха ха ... импе , това е за теб баце :)))на въпрос на Константин : - търси ли vw сливане с тесла и водят ли се преговори , голямата клечка не каза да , но не каза и не :))) ... измъкна се лизгаво хитрата лисица ...ха ха ... импе , мошшшшшшшшшшшшшеника преформатира целият авто бранш за 7-8 години и ги накара да го търсят за обща работа ... щял да фалира , а ? завод ще му построят в немско с техни пари , да знаеш от мен ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар