В началото на 2013 г. Кевин Линч приема предложение за работа от Apple. Странното нещо в офертата: не му е казано какво точно ще прави той. Толкова силно пазена е тайната на Apple, че всичко, което Линч знае, е титлата му - вицепрезидент по технологиите, и че ще работи върху нещо напълно ново.
Доста странно е дори, че Apple му предлага работа. През осемте си години в Adobe, за последно като главен технологичен директор, той стана известен като единственият човек, достатъчно глупав, за да контрира публично Стив Джобс за липсата на поддръжка на Flash видео в iPhone. Когато Линч обяви промяната в професионален аспект, реакцията е светкавична: Те искат този човек? Блогърът по темите за Apple Джон Грубер нарича Линч „пълна боза, лошо попадение за калифорнийците", пише в свой анализ Wired.
Линч трябва да се доказва и очевидно има доста задачи. Когато той се появява на първия си работен ден на ул. Infinite Loop 1, той е бил инструктиран да прескочи обичайните процедури за новите служители. Неговият шеф по онова време, хардуерният цар Боб Мансфилд, му казва да иде директно до дизайнерско студио и да се захваща за работа.
Веднага след като влиза в студиото, той разбира, че проектът, за който е бил нает на работа, вече е пред т. нар. дедлайн. В действителност той дори изостава от графика. След два дни е планиран и преглед на проекта, така че е по-добре Линч да побърза с работата.
Няма налични работещи прототипи, няма и софтуер. Става дума само за експерименти – екипът на Ipod е създал устройство с кликване на колело и много идеи. Очакванията обаче са ясни: старши вицепрезидентът на Apple по дизайна Джони Айв ги е натоварил със задачата да създадат революционно устройство, което може да се носи на китката.
При това не става дума нито за надменност, нито за напълно оправдано очакване. Или и за двете. В крайна сметка през последните 15 години Apple преобърна представите ни за три основни категории на потребителска електроника, а впоследствие се превърна в най-ценната компания на земята. Преди iPod имаше MP3 плейъри, но Apple направи така, че потребителите да искат само едното. iPhone трансформира смартфона от бизнес устройство в поп култура. iPad вкара таблетите от периферията в основата, като направи безсмислена работата на Nokia и Microsoft през последните години. За четвъртия си акт Apple избра часовника. Това е трябвало да бъде следващата стъпка в династията – първата без ръководството на Стив Джобс. Очакванията са невероятно високи, часовникът е трябвало да бъде, според разговорния език на компанията, безумно велик.


Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ
преди 10 години *** *** бъркат нещата! Русофилите сме си в час(в курсе) с нещата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години На мен пък точно такива материали са ми също интересни. има нужда и от такива. Иначе за троловете - прав си :( отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години аз не съм толкова краен, мисля че има и добри статии(верно често преведени от други места, но ....), въпреки че последно време им падна нивото и все по често почнаха да пускат подобни рекламни статии, но да се надяваме че е временен спад на формата :):)Другата ми критика е че до скоро в коментарите можеше да се заформи стойностен спор и човек да научи нещо, но напоследък с тея руски *** вече ми се повръща.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Инвестора има един плюс за мене- не ми губи много времето, просто със заглавието и статията е изчерпана(прочетена). Това е в 98% от случаите , тука рядко съм чел цяла статия. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години то и аз не прочетох цялото рекламно съобщение :) след третия абзац като почна мистичната част се отказах отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Само като прочетох заглавието и ми призля, в тоя сайт рядко чета на пълно статия (и тоя път не го направих). Ужас! Сравнявате го сякаш е програма, по кацането на Слънцето. Стига с тия тапни и тая "мистика" покрай Ябълката, те са масов продукт. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години Евала Бойчо, АПОЛОГЕТ!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години я ми кажи според теб Епъл уотч колко ще струва след 10 год ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години > често даже цената му се качва защото е бижуЧесто, често, колко да е често. Качва се само цената на такива които са в малки серии. Купи си оригинален Ролекс днес и утре и след 10 години ще струва по-малко от колкото си дал за него. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 10 години малиии, цели 5 страници тайни .... продукта им ще успее, защото имат твърда линия последователи. иначе ако трябва да сме обективни това е поредната безсмислена играчка. Мъжки ръчен часовник, това е бужу и всеки знае че като си купи скъп такъв от известна марка, той е ВЕЧЕН и често даже цената му се качва защото е бижу и произведебние на изкуството един вид. А тук кво имаме, джаджа която ще ще се ъпдейтва през 6 месеца и която след 2-3 години ще е технологично остаряла. Продукт за позьори. отговор Сигнализирай за неуместен коментар