След като китайският автомобилен производител Great Wall Motor направи своя европейски дебют по време на автомобилното изложение IAA Mobility в Мюнхен през септември с представянето на премиум марката Wey и бранда за електрически коли Ora, компанията откри и своя централа в германския град. Очаква се броят на служителите в обекта да нарасне до 300 души през следващата година, съобщава Automobilwoche.
"Като един от най-успешните производители на автомобили в Китай, ние вече успешно се утвърдихме на много международни пазари. Налагането в Европа е важен етап за Great Wall Motor. Имаме амбициозни цели и за този пазар", споделя Цяо Сянхуа, главен изпълнителен директор на концерна за Европа.
Тази стъпка е необходима, за да може Great Wall да станете конкурентен автомобилен производител в глобален мащаб, добавят от компанията.
С отварянето на европейски център в Мюнхен Great Wall се стреми да засили сътрудничеството между регионалното ръководство и периферните представителства и доставчици. Плановете на концерна включват и инвестиции от страна на Baoding Great Wall Holding по цялата верига на доставка. Отделно, Great Wall предвижда и създаването на отделен продукт чрез своето технологично звено SVolt.
Подразделението ще инвестира общо 2 млрд. евро в изграждането на два обекта в Заарланд. Очаква се тези обекти да представляват модерна фабрика за производство на клетки за батерии с капацитет от 24 гигаватчаса, както и съоръжение за окомплектоване на клетки.
Технологията за производство на тези батерии трябва да осигури пробег от над 800 километра с едно зареждане. Експлоатационният живот на такъв продукт ще бъде над 15 години или 1,2 млн. изминати километра, съобщава Electroauto-News.
В същото време компанията планира да ангажира потребителите с дизайна на своите автомобил, създавайки платформа, на която клиентите ще могат да взаимодействат с нейните марки.
„Искаме да включим нашите потребители в процеса на разработване на продукта“, изтъква Цяо.
В началото на годината Great Wall обяви, че планира да пусне своя първи водороден автомобил в рамките на 2021 г. Great Wall е инвестирала 2 млрд. юана (305 млн. долара) през последните пет години за разработване на технологии, свързани с водородната енергия, които могат да се използват при превозните средства, както и за морския и железопътен транспорт.
Основателят на концерна Вей Дзиендзюн посочи, че Great Wall ще инвестира още 3 млрд. юана през следващите три години, като планира да стане една от трите най-големи компании за водородни превозни средства до 2025 г.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО