Бившият мениджър на Disney Христина Георгиева е назначена от оператора на стрийминг платформата SkyShowtime като ръководител на бизнес отдела, съобщава компанията на своя сайт.
Георгиева ще отговаря за дистрибуцията и партньорствата в рамките на SkyShowtime, както и за приходите и разходите от всички B2B (бизнес към бизнес) операции. В новата си роля Георгиева ще наблюдава и ръководи новите разширявания на бизнеса и развитието на партньорствата с кабелни, сателитни и телекомуникационни дистрибутори, както и с платформи, производители на устройства и други компании, включително търговци на дребно, изтъкват от компанията.
Преди да се премести в SkyShowtime Георгиева работи като вицепрезидент в отдела за дистрибуция и търговско развитие в Disney в продължение на четири години и е част от екипа на Disney+ за Европа, Близкия изток и Африка.
Георгиева се е специализирала в области като разпространение на услугите и стимулиране на приходите. Преди Disney тя заема ръководни позиции във Fox Networks Group и Discovery, където надзирава изпълнението на общоевропейските търговски стратегии, партньорства и дистрибуция.
Георгиева ще работи в Лондон, като се очаква да се присъедини към екипа на SkyShowtime по-късно тази година.
„Щастлив съм, че мога да приветствам Христина в екипа на SkyShowtime. В кариерата си тя е натрупала впечатляващ опит като компетентен посредник. Тя има уникална квалификация и може да ръководи нашето звено за дистрибуция и партньорства в цяла Европа“, посочва по адрес на Георгиева изпълнителният директор на компанията Монти Сархан. „Тъй като SkyShowtime сега се разпространява на всички пазари, нейният богат опит в разширяването на разпространението и осигуряването на приходи ще помогне за стимулиране на следващата фаза на растеж на SkyShowtime“, добавя той.
Сархан също обяви назначаването на още двама мениджъри, които ще се присъединят към SkyShowtime от други големи стрийминг услуги. И двамата са част от новосформирания стратегически екип и ще отговарят директно на главния стратегически директор Роберто Сото, който се присъедини към SkyShowtime в края на миналата година от HBO Max.
Христина Георгиева. Снимка: SkyShowtime
Брет Хоровиц е назначен за вицепрезидент на отдела за търговска стратегия, като ще следи за изпълнението на плана за растеж на абонатите в D2C и B2B сегментите и ще подкрепя екипите за маркетинг и дистрибуция/партньорства. Той се присъединява към SkyShowtime от HBO Max, където изпълнява редица роли, включително ръководител на отдел „Данни, анализ и планиране“, а преди това работи като финансов директор на HBO Nordics повече от седем години.
Аназия Будвар се присъединява към SkyShowtime като директор на отдел „Стратегия на съдържанието“. Тя идва от Netflix, където работи като ръководител на отдела за „Стратегия и планиране“ повече от три години. Преди Netflix тя работи в NBCUniversal в Лондон.


Къде са най-опасните пътни отсечки във Варна
Унгарската МОЛ иска да купи чуждестранните активи на "Лукойл"
Защо плащаме скъпо за храна с неясен произход?
Освен че няма риба, намаляват и рибарите
Наша съседка е най-доброто място за пенсиониране
Дьоре от Hensold: Очаквам стоманено десетилетие
Мозъчни интерфейси и метавселени – докъде стига бъдещето на игрите?
Hensold: Пазарите са водени от настроението
Hensold очаква до 10-15г военните разходи да продължат
Hensold подкрепя някои доставчици на автопроизводителите в Германия
Китайски електромобил се разцепи при странна катастрофа
Един от най-добрите двигатели на Audi навърши половин век
Pininfarina възроди първото поколение на Honda NSX
Японски компании съдят администрацията на Тръмп заради митата
Bosch и Maserati ще спасяват ДВГ с водород
Османската династия ще съди турчин, живеещ в САЩ, представящ се за османски принц
3 зодии с шанс за изненадващи парични постъпления около пълнолунието на 4 декември
Аманда Сейфрид на 40 - актрисата блесна до Сидни Суини на червения килим
Суперхрани, които са бюджетни
Тайланд разреши алкохола от 14 до 17 часа