Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Телекомуникации

Vivacom пуска нова услуга EON Connect за управление на домашните мрежи

Собственикът на телекома ще отвори нов офис у нас на звеното си United Cloud

Vivacom пуска нова услуга EON Connect за управление на домашните мрежи

Снимка: Vivacom

Българският телекомуникационен оператор Vivacom ще разшири услугите в портфолиото на EON с нова такава, наречена EON Connect, и ще открие нов офис на звеното си United Cloud, обявиха на медийно събитие от компанията.

United Group, собственикът на Vivacom, ще предложи на пазара EON Connect – иновативна услуга, даваща контрол над всички домашни мрежи от едно място. Мултиекранното приложение ще даде възможност на всички клиенти да управляват свързаността у дома от гледна точка на сигурността, техническите настройки, да осъществяват контрол над потреблението и това какво могат да гледат децата в домакинството.

Освен това звеното за иновации на United Group – United Cloud, планира да отвори свой офис в България, като вече е в процес на търсене на място за него. Целта е в него да бъдат наети около 50 души, но все още не е ясно колко от тях ще се занимават с продуктови дейности и колко от тях ще са инженери, коментира Сърджан Дурджевич, главен изпълнителен директор на United Cloud.

Още по темата

Иновативната телевизионна платформа EON е достигнала 50 хил. активно ползващи я потребители за по-малко от шест месеца след пускането ѝ на пазара, а компанията я определя като „абсолютен бестселър“.

„Това е най-бързо развиващата се услуга в портфолиото на Vivacom”, коментира главният търговски директор на телекома Стоян Канарлъков, допълвайки, че приложението EON TV вече е заменило старото приложението TV GO.

Близо 40% от потребителската база пък гледа EON нелинейно, което означава, че връща назад, за да гледа съдържание, което вече е било излъчено. За сравнение, през миналата година делът на гледащите IPTV беше 17%, сочат данни, представени от компанията.

28% от потребителите гледат през мобилното приложение или уеб, а 14 на сто използват приложението за умни телевизори за EON.

Около 24 на сто от всичките 50 хил. потребители на EON ползват ОТТ услугата, а останалите потребители се възползват от пакетните предложения на Vivacom, включващи и интернет, освен интерактивната телевизионна услуга.

За първата си половин година на пазара услугата е разширила и каталога си, който вече включва 15 хил. заглавия, разкри Любомир Малоселски, директор „Продукти и услуги“ на Vivacom. По думите му от началото на услугата до днес броят на заглавията, включени в EON, е нараснал с близо 50%.

През ноември компанията планира да разшири детското съдържание в каталога си, като включи повече предложения в детската видеотека и добави нов линеен канал.

EON е създадена от United Group, собственикът на Vivacom, през 2017 г., след като първоначалната идея за нея се появява през 2014-2015 г. Първата версия на услугата е лансирана в Словения, Босна и Херцеговина, Сърбия и Черна гора. EON Smart Box се появява през 2018 г., а в годините досега компанията залага на машинно обучение и изкуствен интелект, които да ѝ помагат да развива персонализацията на услугата, разкри Срджан Джорджевич от United Cloud.

По статията работиха: автор Елена Кирилова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Телекомуникации
Ericsson: 5G абонаментите в света ще достигнат 660 млн. до края на 2021 г.