Агенцията за бизнес новини Bloomberg инвестира 100 млн. долара в модернизиране на своите информационни продукти, съобщи днес британският вестник Financial Times, цитиран от БТА.
Bloomberg вече е представила на 105 000 свои абонати обновената услуга Bloomberg Next. Планира се още 319 000 нейни клиенти да преминат към новата система до декември.
Нововъведенията се състоят в създаването на по-обширна, интуитивно-разбираема навигация в информационната система, като е опростена и самата й структура.
Конкурентът на Bloomberg агенция Thomson-Reuters e продала водещия си продукт Eikon само на 16 000 абоната.
Основата на нашия бизнесмодел е запазването на фиксираната цена, но при това ние рязко увеличихме стойността на нашия продукт, отбеляза един от основателите на агенция Bloomberg вицепрезидентът Том Секунда.
(БТА)


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО