Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Volkswagen оптимизира производството с мащабно пренареждане на мощности в Европа

Докато фабриката във Волфсбург се очаква да запълни излишния капацитет с производството на ID.3, тази в Белгия вероятно ще изгуби част от своите операции

Volkswagen оптимизира производството с мащабно пренареждане на мощности в Европа

Снимка: Bloomberg L.P.

Германската автомобилна група Volkswagen предостави повече информация за местоположенията на своите бъдещи фабрики в Европа като част от своя нов инвестиционен план на стойност 159 млрд. евро за следващите пет години. Заводите ѝ във Волфсбург и Хановер, Германия, и Памплона, Испания, ще бъдат модернизирани, за да могат да изграждат електромобили, докато фабриката на Audi в Брюксел ще спре да сглобява такива превозни средства, пише Automotive News Europe. 

Още по темата

Заводът в Хановер се очертава като голям победител в производственото преразпределение на най-големия автомобилен концерн в Европа и втори по големина в света.

Фабриката в Хановер ще премине изцяло към производство на електромобили, като към настоящия график ще бъде добавена и електрическата кемпер версия на ID Buzz, който ще се предлага като ID California. Включването на ID California трябва да компенсира загубите от новия електрически флагман на Porsche.

Заводът трябваше да произвежда електромобили от най-висок клас с усъвършенствани функции за самостоятелно управление за марките Audi, Porsche, Bentley. Те се разработват по проекта Artemis върху използваната от Audi премиум електрическа платформа PPE. Въпреки това Porsche заяви, че не се нуждае от технологията и лобира пред групата, за да изгражда електромобилите си в свои завод, посочва Automobilwoche.

Първият електромобил с PPE на Audi се очаква да се появи на пазара през 2024 г. и ще използва дизайнерски фрагменти от концепцията Grandsphere, представена това лято.

Фабриката на Porsche в Лайпциг ще изгражда два напълно електрически модела, базирани на платформата PPE, информират от VW, без да се посочват конкретно видовете автомобили. Очаква се заводът да сглобява и новия електрически флагман на марката, който първоначално беше планиран за Хановер, заедно с новия електрически SUV Macan, чието производство ще стартира през 2023 г.

Електрически наследник на Panamera също може да бъде изграждан в Лайпциг, съобщи Automobilwoche. Производството на изцяло електрическата версия на големия SUV Cayenne се очаква да стартира във фабриката на VW в Братислава, където се изгражда настоящия модел.

Съоръжението на Audi в Некарзулм, Германия, ще изгражда изцяло електрическия наследник на A6, засега известен като E6, като операциите ще започнат през 2022 г.


Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Анализи
Електромобилната стратегия на Foxconn – завръщане в бъдещето