Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Tencent и Alibaba активизират битката си в кафе индустрията в Китай

Китайският гигант Tencent сключи стратегическо партньорство с местната верига кафенета Luckin Coffee

Tencent и Alibaba активизират битката си в кафе индустрията в Китай

Снимка: Архив Ройтерс

Китайският интернет гигант Tencent Holdings излезе пред конкурента си Alibaba Group Holding в битката им за спечелване на част от пазара на кафе в страната.

Tencent е сключила стратегическо партньорство с местната верига кафенета Luckin Coffee, посочиха компаниите в официалните си профили в приложението WeChat. Обвързването ще се насочи към проучването на възможности за роботозирана доставка на поръчки, както и плащания чрез лицево разпознаване, предава Bloomberg.

Системата за плащане WeChat на Tencent ще бъде използвана и в кафенетата Luckin, както и за поръчки онлайн, сочат изявленията, които не разкриват подробности по условията на сделката.

Партньорството се случва малко, след като най-голямата верига кафенета в света Stabucks обедини сили миналия месец с подразделението Ele.me на Alibaba, за да започне доставка на напитките си и тестени изделия от пекарните си в Китай. Глобалната верига кафенета залага сериозно на Китай, надявайки се, че ще успее да утрои приходите си там през следващите пет години.

Luckin – базиран в Пекин стартъп в кафе индустрията, който започна работа тази година, заяви, че е разширил дейността си до 1000 кафенета в градските закони,

Tencent обаче не участва в надпреварата само с това си партньорство. Компанията си сътрудничи и със Starbucks при мобилните плащания и подаръци чрез приложението си WeChat.

По статията работиха: Виктория Тошкова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Amazon се споразумя с антитръстовите регулатори в Германия