Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Новият ръководител на Audi вдига летвата за печалбата до 15 млрд. евро

Тази цел е с 5 млрд. евро по-висока от поставената от предшественика на сегашния главен изпълнителен директор Брам Схот, Руперт Щадлер

Новият ръководител на Audi вдига летвата за печалбата до 15 млрд. евро

Снимка: Ройтерс

Новият главен изпълнителен директор на Audi Брам Схот си поставя за цел значително да увеличи печалбата на автомобилния концерн след трудностите, преживени през 2018 г. 

Още по темата

Прогнозира се оперативната печалба да нарасне с около 15 млрд. евро през периода 2018-2022 г. благодарение на увеличаването на продажбите и намаляването на разходите, посочи говорител на компанията.

Тази цел е с 5 млрд. евро по-висока от поставената от предшественика на Схот, Руперт Щадлер.

Щадлер ще трябва да се изправи пред съда в Германия в продължаващия скандал с манипулираните емисии отработени газове от дизелови автомобили, след като миналата година прекара няколко месеца в ареста. Срещу други високопоставени служители на Audi се водят дела в САЩ.

Главният финансов директор на компанията Александер Зайтс посочи, че са необходими нови мерки за съкращаване на разходите, тъй като без тях възвращаемостта от печалбите ще бъде сведена до нула.

Трябва да вземаме решения по-бързо и да поемаме повече рискове, каза Схот пред същото издание.

Audi си поставя за цел да увеличи продажбите на луксозните си модели и дигитални услуги. След дизеловия скандал автомобилостроителят очерта планове да засили производството на електромобили. Целта му в момента е да продаде 800 хил. електрически и хибридни автомобила през 2025 г.

През 2017 г. Audi обяви печалба от 5,1 млрд. евро преди отчитане на извънредни фактори. Данните за 2018 г. ще бъдат публикувани през март.

/БТА/

По статията работи: Аспарух Илиев

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Износът на е-коли от ЕС ускорява над 2 пъти ръста си през 2019 г.