Банка ДСК, българското дъщерно дружество на Банка ОТП, заедно със своята творческа агенция Noble Graphics, спечелиха едни от най-ценните отличия на престижния рекламен фестивал, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации в България - Effie България 2020.
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит. В резултат на силното ѝ представяне Банка ДСК беше класирана на второ място в категориите „Най-добър рекламодател“ и „Най-добра търговска марка“ за 2020 година. Отличието за тази комуникационна кампания помогна на Noble Graphics да получи признанието „Агенция на годината“ на Effie Bulgaria 2020.
Кампанията за ипотечни кредити „Банка ДСК, я!“ беше истински хит преди малко повече от 10 години. Нейното завръщане под формата на изненадващ римейк срещна зрителите отново с любимия и вече порасналия главен герой на рекламата, за да покаже по нагледен и забавен начин неусетния ход на времето. Златната награда категорично подпечатва ефективността на избрания подход.
Главният изпълнителният директор на Банка ДСК г-н Тамаш Хак-Ковач заяви: „Златното отличие за кампанията за ипотечни кредити и двете втори места като рекламодател и търговска марка на годината на фестивала Effie Bulgaria 2020 носят радост и признание за неуморните усилията на екипа на Банка ДСК. Наградата ни радва, но също така ни амбицира да си поставяме по-високи цели и да бъдем още по-ефективни както в маркетинговата ни комуникация, така и в ежедневната ни работа за нашите клиенти“.
„Ефективността на рекламните кампании, които създаваме за Банка ДСК, е водещ принцип и ключов приоритет за Noble Graphics“, коментираха от рекламната агенция на Банка ДСК. „В практиката ни многократно сме доказали, че смелата и креативна реклама се отплаща с висока ефективност при изпълнението на заложените комуникационни и бизнес цели. Затова не се колебаем да предлагаме смели идеи, а когато си партнираме със смел и амбициозен рекламодател като Банка ДСК, резултатът е блестящ“.
Фестивалът EFFIE Bulgaria се провежда за тринадесети път и има над 50 години традиция в световен план. Наградите EFFIE са престижно отличие, признато по цял свят като символ на ефективна маркетингова комуникация, която винаги е резултат от синхронната работа на рекламодателя и рекламната агенция.
„Банка ДСК, я!“ със злато от наградите за комуникационна ефективност Effie България 2020
Банката получи злато за ефективност в категорията „Услуги“ за своята кампания „Банка ДСК, я!“ за ипотечен кредит
15:42 | 02.02.21 г.Снимка: Банка ДСК
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Dow Jones се повиши леко и записа най-дългата си печеливша поредица от декември
-
Кадър на деня за 7 май
-
TikTok и ByteDance заведоха дело в САЩ заради възможната забрана на приложението
-
Uber и Instacart хвърлят ръкавицата на DoorDash при доставките на храна от ресторанти
-
Макрон се опита да омае Си Дзинпин в Пиренеите с агнешко месо и сирене
-
Богатите руски енергийни гиганти се конкурират с армията за работна ръка
-
С 2 млн. долара в минута американският дълг носи доходност както никога досега
-
Италия прави опит да забрани наземните соларни панели върху земеделски земи
-
Парламентарни и евроизбори 2024: изненади в листите
-
Растежът, а не дългът, е повод за тревога в европейската икономика
-
Светът предпочита за лидер Америка с президент демократ пред Китай
-
Имотната криза кара все повече китайци да се насочват към жилища "втора ръка"
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow Jones се повиши леко и записа най-дългата си печеливша поредица от декември
-
Банковият сектор тласна европейските борси до рекорден връх във вторник
-
SOFIX отбеляза ръст от 1,16% ръст до 823,08 пункта
-
Wall Street записва слаби изменения, докато търговците оценяват следващите стъпки на Фед*
-
Revolut пусна криптоборсата си във Великобритания
-
С 2 млн. долара в минута американският дълг носи доходност както никога досега
9