IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Приходите и аудиторията са двата основни проблема на сайтовете

Екосистемата на дигиталната реклама е силно франгментарна, заяви собственикът на TitanGate Пресиян Каракостов

08:31 | 09.10.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Приходите и аудиторията са двата основни проблема пред издателите на информационен сайт, коментира пред Bloomberg TV Bulgaria  Пресиян Каракостов, собственик на TitanGate.

Той разказа, че през 2001 година е създал сайта FoneArena.com в резултат на интереса към мобилните устройства.

Каракостов разясни и бизнесмодела на компанията си:

„Концепцията ни се изразява в това да поемаме от даден издател на сайт монетизацията на сайта, за да може той да се концентрира върху съдържанието, докато ние поемаме генерирането на приходи“, заяви той в предаването "Бизнес среща" с водещ Таня Кръстева.

"Проектът се роди в САЩ, но исках да се фокусирам върху него и след достатъчно време в чужбина реших да се върна да пробвам в България“, допълни той.

Когато сте издател на сайт, ако е информационен, имате винаги два основни проблема. Единият е проблем е увеличаване на аудиторията. За да я увеличавате, трябват финанси. Голяма част от издателите са стартирали подобно на нас заради интерес в дадена област. Могат да създават добро съдържание заради информираността.

Генерирането на приходите също е важно. Самата екосистема на дигиталната реклама е много франгментарна, предлага различни услуги и играчи. Трудно е, ако нямате екип, обясни той.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:26 | 06.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още