Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Bloomberg TV

Tickey има амбиции да се листне на борсата или да бъде погълната от някой гигант

Българският стартъп се цели към сделка с компании като Alphabet и Apple, разкри основателят ѝ Димитър Димитров

Tickey има амбиции да се листне на борсата или да бъде погълната от някой гигант

Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Българският стартъп Tickey си поставя амбициозни цели в дългосрочен план. Идеята на компанията е да се разрасне и да мащабира дейността си основно в Европа, като търси инвестиция в диапазона 500 хил. до 1 млн. евро.

„Искаме да развием Tickey до момент, в който ще бъдем придобити, погълнати или ще излезем на борсата. Интересните инвеститори за нас са фирми от типа на Alphabet, Google, Apple и т.н., които развиват услуги за т.нар. интегрирана градска мобилност“, коментира в предаването UpDate по Bloomberg TV Bulgaria основателят на компанията Димитър Димитров.

По думите му стартъпът се насочва предимно към гиганти, които се интересуват от инвестиции в умни градове.

По същността си Tickey е стартъп от България, който разработва мобилна услуга, представляваща алтернативен канал за продажба на услуги за градска мобилност.

Още по темата

Концепцията за Tickey е, че всеки би трябвало да може да си плаща за всякаква градска мобилност през смартфона си, без да се налага непрестанно да зарежда карта или да плаща за хартиен билет.

Димитров посочи, че компанията печели от комисионна, която получава от всеки продаден билет, като от своя страна, Tickey предоставя цялата инфраструктура, необходима за извършване на услугата по продажбата и купуването на дигитален билет.

В средносрочен план екипът на Tickey планира да създаде маршрутизатор, който да помага на потребителите да се придвижват от точка А до точка Б, като очаква, че това ще е една от функциите, които могат да я направят по-апетитна за големите играчи в технологичния сектор.

От тези, които използват Tickey, близо 30 до 40% са редовни потребители на услугата, посочва Димитров. По думите му средният брой дневни потребители на Tickey в България е 400, като трябва да се има предвид, че това включва и операциите в градове като Варна и Бургас, където сравнително малък брой хора ползват градски транспорт. Според Димитров броят на новите потребители на услугата расте непрестанно.

Повече за плановете на Tickey вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria:

гледано: 2948   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: автор Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Коментари (3)

4
 
1
 
3
redcretin до: misanthrope
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Мога - точно преди да влязат големите съпортаджии на пазара :)
Тогава всякаква *** от Ирландия например идваше в БГ да прави "бизнес" - сглобяваха екипи и ги продаваха.
Само да ти отговоря - няма значение ни какво правят, ни кои са им клиенти - от значение е бизнес-модела и намеренията. ИТ бизнесът е особен и лесно се набалончва :)
1
 
4
 
2
misanthrope до: redcretin
преди 1 месец
Няма профилна снимка
и що? Само да те питам имаш ли идея какво правят, кои са им клиенти. познаваш ли хората или си пишеш е така?
Кога точно беше момента когато в БГ фирмички се продаваха с голяма печалба можеш ли да ни осведомиш?
3
 
1
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Мина тоя момент, когато в БГто се сглобяваха фирмички за да бъдат продадени с голяма печалба :)

Още от Bloomberg TV
Анатоли Стайков: Македония повече от всякога се нуждае от членство в ЕС и НАТО