Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Социални мрежи

YouTube ограничава най-известния си рекламен елемент

Компанията няма да предлага политически, хазартни и алкохолни реклами в горната част на началната страница на сайта си

YouTube ограничава най-известния си рекламен елемент

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

YouTube на Alphabet Inc вече няма да разрешава политически или предизборни реклами в своето много желано място в горната част на началната страница на сайта, нито реклами за алкохол, хазарт и лекарства, отпускани с рецепта, заяви компанията в понеделник.

Още по темата

В имейл до рекламодатели, видян от Ройтерс, YouTube пояснява, че промяната е  основана на неговото решение от миналата година за оттегляне на всички целодневни реклами на тази позиция. Тя е оттеглила възможността за тези резервации за цял ден, като тази реклама, който тогавашният президент Доналд Тръмп бе запазил за доминиране на началната страница в Деня на изборите през 2020 г., и ги е заменила с по-целеви формати.

„Редовно преглеждаме нашите изисквания за реклама, за да гарантираме, че те балансират нуждите както на рекламодатели, така и на потребители“, заяви говорител на Google в съобщение по имейл. „Вярваме, че тази актуализация ще се основава на промените, които направихме миналата година в процеса на резервиране на т. нар. мачхед и ще доведе до по-добро потребителско преживяване“, добавят те.

Google заяви, че промяната в най-известния ѝ рекламен елемент, за която първо беше съобщено от Axios, влиза в сила незабавно.

Google сложи на пауза политическите реклами около президентските избори в САЩ и отново преди встъпването в длъжност на президента Джо Байдън през януари тази година, позовавайки се на политиката си за чувствителни събития. 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Социални мрежи
Серия от неверни изследвания насърчават дезинформацията в мрежите