Ведомствените бензиностанции и осем от пристанищата в страната продължават да бъдат неконтролирани за начина на доставка на горива от чужбина. Това каза за БНР в предаването “Неделя 150“ Емил Димитров, заместник-председател на Комисията по бюджет и финанси в Народното събрание и член на Комисията по правни въпроси.
„От година и половина съм в парламента. Още на втория месец им показах заснети албуми, на които има осем пристанища с кораби, заснети в реално време, как разтоварват горива без абсолютно никакъв контрол. Не казвам тези горива по какви цени са придобити, а да не говорим откъдето и са дошли, защото са възможни всякакви трактовки”, каза Димитров.
„Виждате как ведомствените бензиностанции продават поголовно без да се отчитат и без всякакви измерителни уреди огромни количества горива, които няма откъде да са дошли. Виждаме, че вече и се появяват бензиностанции, които продават на изключително ниски цени, защото те били много така благоразположени към хората. Но от коя рафинерия? Да посочат!”, попита той.
Държавата вложи огромен ресурс, а бизнесът огромни инвестиции, за да направи складове и да сложи измерителни уреди, напомни Димитров. И допълни: „Обаче десетки митнически складове нямат уреди, осем пристанища нямат контрол. Сега искаме и да отворим сухоземните граници, за да минават цистерни...”
Поведението на Комисията за защита на конкуренцията може да отдадем на предстоящата смяна на цялата комисия или част от нея, както и на желанието хората, които в момента работят, да се харесат в последния момент на управляващото мнозинство, коментира Димитров по повод анализа на КЗК за пазара на горива и започването на разследване за картел.
„Огромна заплаха за бюджета е тази комисия да продължава да работи по начина, по който работи, тоест да не контролира, а да се спасява”, коментира той.
Огромна заплаха за бюджета е да се отворят границите и да може с декларирано от чужбина да се влиза в България, защото контролната ни система не е в състояние и в момента да обхване морските граници и танкерите, митническите складове, а какво остава и сухоземните граници, смята той.


Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Йотова: Този вот на недоверие е различен
Нинова: Преправеният бюджет е по-голяма измама от предишния
Проф. Павлов: Държавата ни започва от 632 г., Кубрат е първият български владетел
50-годишната гимнастичка Чусовитина се готви за квалификациите за Олимпиадата 2028
преди 9 години Марешки - президент! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Някъде четох ,че са 5000 и според изчисления на Мин.на финансите загубите за бюджета са около 1млрд.лв. затова съм дал цифрите5 000 000 000 лв. е сенчеста икономика - се ощетява бюджета ГОДИШНО5 000 000 000 лв. са кражби през разходите на бюджета пак ГОДИШНО5 000 000 000 лв. плоският данък ощетява бюджета ГОДИШНО - http://atanasio.blog.bg/drugi/2013/08/02/kak-se-ograbi-bylgariia.1135939 НАРОДА ТРЯБВА ДА ''ВЪСТАНЕ'' КАТО ПРЕДИ ТОВА МУ СЕ ОБЯСНИ ЦЯЛАТА ИСТИНА И АЗ ЗАТОВА ПИША НА СТЕНАТА СИ В ФЕЙСБУКА - https://***.facebook.com/atanas.shalapatov/posts/1713491132262447 отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Мафиото се опитва да убие в зародиш единствената смислена идея за справяне с Картела - спогодби със съседните ЕС страни, т.е. Гърция и Румъния, за съвместно признаване на данъчните складове. Заплашва ни, че цистерни с евтин бензин щели да ни пробият сухопътната граница... отговор Сигнализирай за неуместен коментар