Инвеститорите продължават да фокусират вниманието си предимно към най-качествените активи на в сегмента на търговски имоти в Европа, въпреки настоящите икономически трудности и отслабналото потребителско доверие, смятат специалисти.
В нов доклад на Knight Frank се посочват, че търговските центрове в големите регионални градове нямат проблеми с осигуряването на наематели, за разлика от второстепенните локации, които отчетоха значителен ръст в дела на свободни площи миналата година.
По думите на Дарън Йейтс, автор на доклада, първокласните активи във Великобритания и други европейски пазари са „учудващо устойчиви“ предвид слабия фундамент в икономиката.
Търсенето за такива активи в големите пазари ще остане високо и изключително насочено в най-горния сегмент и най-качествените имоти в търговския сегмент, коментира Брус Нътман, директор Инвестиции в Търговски имоти във Великобритания в Knight Frank.
По думите му липсата на предлагане на нови площи ще спомогне нивата на доходността в най-горния сегмент да останат стабилни. Той прогнозира, че специално във Великобритания най-голям интерес ще продължи да провокира пазарът в Лондон и околните региони.
Доклад на CB Richard Ellis (CBRE), публикуван наскоро, показа, че търсенето на търговски имоти в Европа остава силно.
През последното тримесечие на 2011 г. в сегмента са били сключени сделки на обща стойност от 9,4 млрд. евро. За цялата минала година обемът е достигнал 37,2 млрд. евро.


Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
преди 13 години И в България има хора, които знаят ценно е доброто местоположение на магазина им !Кризата в България не пречи на магазини с отлична локация. Проблемът на наемодателите не е липсата на желаещи, а тяхната мотивация. Липсата на ясна визия как ще бъде разработен магазинът е стряскаща !Всеки ден разговарям с няколко кандидата да наемат магазини и когато разкажа условията на клиентите ни - затварят телефона.При огледите е още по-странно.Въпреки привидното съгласие по телефона - при оглед с условията на собствениците за срок на договора от поне 5 години и гаранция от 3 наема за коректност / извън депозита / когато се срещнат кандидатите със собствениците - започва мънкане.Огледът е среща, на която Вие, наемателите оглеждате имота, а наемодателите оглеждат Вас !Вие искате да облекчите условията на договора за наем, а ТЕ искат да отсеят нефелите кандидати. Разберете ! През 21 век няма предварителен разговор . Преговорите започват още от първото обаждане по телефона. ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар