IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Рекламната индустрия сменя стратегията в очакване на тежка 2021 г.

Младите хора, които стават все по-масов клиент, са много критични и търсят причина, за да изберат конкретен бранд, смята Ангел Искрев, творчески директор и партньор в рекламна агенция Proof

16:03 | 10.10.20 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Следващата година ще е много тежка за рекламата заради свиването на бюджетите на компаниите. Това заяви Ангел Искрев, творчески директор и партньор в рекламна агенция Proof, в рубриката Bloomberg TV Интервю с водещ Живка Попатанасова.

Той обясни, че по време на криза рекламната стратегия се променя, за да постигне целите си.

„Все повече се търси смисъла зад брандовете. Младите хора, които стават все по-масов клиент, са много критични и търсят причина, за да изберат конкретен бранд”, посочи той.

По думите на госта емоционалността в рекламните послания надделява над рационалността.

Коронавирусът и опасенията от втора вълна може да доведат рекламния сектор до сериозни изпитания, допълни още Искрев.

„При втора вълна ще бъде още по-тежко, ще се направят стъпки назад от кампании, които са планирани, но дигиталната реклама ще расте“, смята той.

„Рекламният пазар се наложи да бъде още по-креативен във време, когато не трябва да продаваш, а трябва да бъдеш до хората“, заяви още Ангел Искрев.

„Дигиталният маркетинг се развива все повече, защото се вижда, че работи“, смята той.

„Променяме се комуникационно и като бизнес модел и не мисля, че промяната ще спре скоро“, убеден е творческият директор и партньор в рекламна агенция Proof.

Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:49 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още