Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Disney+ стъпва в Европа седмица по-рано от очакваното

Компанията обяви на кои пазари ще пусне платформата си първо

Disney+ стъпва в Европа седмица по-рано от очакваното

Снимка: Patrick T. Fallon/Bloomberg

Disney обяви, че ще пусне новата си стрийминг услуга Disney+ във Великобритания и в други части на Европа седмица по-рано от планираното, предава CNBC.

Първоначално Disney+ трябваше да се появи на Стария континент на 31 март. Според новите планове тя ще бъде пусната на 24 март във Великобритания, Ирландия, Франция, Германия, Италия, Испания, Австрия и Швейцария, посочва компанията в съобщение до медиите.

Други европейски пазари, в това число Белгия и Португалия, ще последват през лятото на 2020 г.

Освен това Disney потвърди европейските си цени. Услугата ще се предлага за 5,99 паунда/6,99 евро месечно или 59,99 паунда/69,99 евро годишно. Сумата е същата на като основния пакет на Netflix в Европа. В Съединените щати Disney таксува с 2 долара по-малко спрямо основното предложение на своя основен конкурент. 

Още през август 2017 г. Disney прекрати партньорството си с Netflix и постепенно премахна съдържанието си от платформата. Обявяването на плана да концерна да създаде своя собствена стрийминг услуга със собствено съдържание беше старта на войната срещу конкуренцията.

Новините бяха обявени преди отчета на Netflix за четвъртото тримесечие.

Още по темата

Експанзията на Disney+ отвъд американския пазар заплашва да изтегли част от потребителите от най-голямата и най-бързо растяща аудитория на Netflix.

През ноември Disney пусна своята стрийминг услуга в Съединените щати, Канада, Австралия, Нова Зеландия и Нидерландия. През октомври тази година тя ще се появи и в Латинска Америка. 

Приложението на стрийминг платформата отчете рекорден старт: то е изтеглено 41 милиона пъти в Съединените щати, откакто бе пуснато преди малко повече от два месеца. Това го прави най-популярното приложение в Съединените щати през последното тримесечие на 2019 г. Приложението ще се предлага и в Европа на всички известни мобилни устройства, телевизори с интернет и в магазините за приложения на игровите конзоли. Приложенията за смартфони и таблети имат и офлайн режим.

Секторът обаче става все по-конкурентен. Платформата Apple TV+ също се появи миналата година, почти по същото време с Disney+. През следващите месеци ще видим старта и на HBO Max на WarnerMedia, както и Peacock на NBCUniversal през април.
 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Напрежението между САЩ и Китай ще се запази дори и Байдън да спечели изборите