Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Netflix увеличава цените на услугата си в САЩ

Компанията е уверена, че потребителите са склонни да платят повече за нейния каталог по време на пандемията

Netflix увеличава цените на услугата си в САЩ

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Netflix повиши цената на най-популярния си план в САЩ за втори път в рамките на две години, залагайки, че потребителите са склонни да платят повече за голям каталог от филми и сериали, докато пандемията се разраства, пише Bloomberg.

Най-голямата видео стрийминг услуга в света увеличава цената на основния си абонамент на вътрешния си пазар с 1 долар до 14 долара на месец. Той включва гледането на Full HD. Цената за 4K резолюция е скочила с 2 долара до 18 долара. Най-евтиният план остава 9 долара.

Цената на акциите на Netflix нарасна с 5,7% в резултат на новините и завърши борсовата сесия в четвъртък с 3,7% нагоре до 504,21 долара. От началото на годината цената е скочила с 56 на сто.

Увеличението влиза в сила веднага за новите потребители. Вече натрупаната база от над 65 млн. американски абонати ще се сблъска с промените в следващите два месеца.

Още по темата

„Обновяваме нашите цени, така че да можем да продължим да предлагаме по-голямо разнообразие от сериали и филми“, обяви компанията. „Както винаги, предлагаме различни планове, така че хората да изберат цена, която пасва най-добре на бюджета им“.

В миналото повишаването на цените на плановете на Netflix е водило до забавяне на ръста на броя нови абонати, особено на по-зрелия пазар в САЩ. Но при обявяването на финансовия отчет миналата седмица главният оперативен директор Грег Питърс заяви, че компанията вярва, че може да увеличи цените, като се има предвид огромният обем оригинални и популярни шоута, които продуцира.

Скокът на цените при една сложна икономическа обстановка не е лишен от риск, поради което Netflix реши да не променя най-евтиния си план, насочен към най-ценово ориентираните потребители.

Spotify Technology, най-голямата музикална стрийминг услуга, вчера преживя спад на цената на акциите, след като отчете приходи от абонаментната си услуга, които не успяха да отговорят на очакванията. Компанията заяви, че увеличаването на цените на някои чуждестранни пазари е повлияло на представянето.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Русия може да започне разполагането на нова орбитална станция след 2024 г.