Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини

Грамофонните плочи - само за ценители?

Чуждестранните клиенти проявяват интерес основно към българската фолклорна музика, класическата музика и джаза, посочи Николай Иванов от Vintage Stereo

Грамофонните плочи - само за ценители?

гледано: 3627   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

За музикалните групи от 60-те години е много престижно да си издадат албума на грамофонна плоча. Ако плочата се съхранява достатъчно добре, тя може да доживее и няколко поколения след нас. Това каза Николай Иванов, съсобственик на магазина за грамофонни плочи Vintage Stereo, в предаването “Бизнес среща” на Bloomberg TV Bulgaria.

Още по темата

"Ако плочите се съхраняват добре, те са носител на музика на съвсем различно усещане спрямо това на CD. Записът в грамофонните плочи е аналогов и той се доближава до живото изпълнение", посочи той и разказа, че кувачите на грамофонни плочи са ценители на музиката и са предимно хора, които следят модните тенденции.

По думите на Иванов клиентите са основно чужденци.

“Чуждестранните клиенти проявяват интерес основно към българската фолклорна музика, класическата музика и джаза", коментира бизнеса съсобственикът на магазина за грамофонни плочи Vintage Stereo. Той обясни, че с грамофонни плочи се снабдяват от базари в Европа, но търгуват с хора от Англия, Германия и САЩ.

Според него чешките компании в бранша са едни от водещите производители на плочи в Европа.

"В периода между 1978 и 1982 г. цената на една плоча на Rainbow, Beatles или Whitesnake беше между 20 и 25 лева. Цената на плочите зависи от тиража. Новите плочи са на цена между 30 и 55 лв., докато има плочи, които са по-редки издания и струват стотици левове", разкри Николай Иванов и каза, че при продажбите онлайн търсенето е от чужбина. "В България повечето продажби са на Pink Floyd и Led Zeppelin."

Във видео материала може да проследите целия разговор.
 

По статията работиха: Петя Стоянова, редактор Виктория Тошкова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини
Японски компании подкрепят своите продажби в Китай с реклами на живо