IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Dior ще се придържа към календара си с модни ревюта

Коронавирусът накара индустрията да преосмисли начина, по който провежда събитията си

12:28 | 23.06.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg</em></p>

Снимка: SeongJoon Cho/Bloomberg

Френската луксозна марка Christian Dior обяви, че от юли ще продължи работата по календара си с модни ревюта за тази година - със събитие в Италия, но без популярния първи ред с известни личности, предава Ройтерс. 

Коронавирусната криза ускори промяната в мисленето на високия клас марки за това как се представят колекциите, като някои се отказаха от скъпи събития и ограничиха броя на моделите, които произвеждат. 

Dior, една от най-големите марки в конгломерата LVMH, заяви, че запазва календара си със седмици на модата, които събират купувачи и блогъри в Париж, и ще произведе други колекции между тях.

Тя ще покаже нови модели в италианския град Лече на 22 юли, а шоуто ще бъде излъчвано на живо, заяви главният изпълнителен директор Пиетро Бекари, след като събитието беше планирано за май, но беше отложено.

„Бихме искали да изпратим послание за подкрепа, надежда и оптимизъм и прераждане“, коментира Бекари. „Мисля за големите доставчици, но и за малките, много малки семейни бизнеси на творци във Франция и в Италия... много от тях не знаят и все още не са наясно как ще оцелеят“.

Високият клас брандове често разчитат на по-малки фирми, за да произвеждат луксозни дрехи или продукти, които изискват специално отношение, като такива, покрити с пера или шити на ръка.

Dior планира да продължи с изпълнението на плана си за за ревюто на дамската си колекция, което трябва да се проведе през септември, коментира Бекари, допълвайки, че тогава може и да има публика на първия ред.

“Модната седмица е важна не само за модното семейство, но и за града, в който се провеждат ревютата“, посочва дизайнерът на Dior Мария Грация Киури.

Модните събития обичайно представляват огромен бизнес за градове като Париж, където хотелите се пълнят през този период.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:18 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още