Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стратегии

Как мениджърите могат да задържат качествените служители

Социално отговорните каузи трябва да включват доброволчески елемент, твърди Поля Александрова от MFG

Как мениджърите могат да задържат качествените служители

Снимка: Pixabay

Как се изгражда благоприятна среда в компанията и сплотен екип? Как в условията на недостиг на таланти организациите могат да задържат и мотивират своите? На тези въпроси отговор търси поредицата „Работодатели в действие“ на Bloomberg TV Bulgaria. Репортерът на телевизията Хюлия Айваз показва няколко добри практики на българската MFG.

„Когато каним някого да се присъедини към нашия екип, търсим това човекът да привнесе ново знание и нов опит, така че да бъдем още по-добри като организация“. Това каза Петър Ганчев, директор групов HR в MFG. От своя страна финансовата група предлага възможност на хората да правят големи крачки в своето кариерно израстване.

„Всяка година холдингът стартира нови бизнеси или прави международна експанзия в нови дестинации. Това означава, че човек може да прави кариера не само в настоящите дружества, но и в дружества, които тепърва създаваме както в България, така и в чужбина”.

По думите на Ганчев един от начините човек да научи нови знания и умения е т.нар. „job shadowing” - кратко работно наблюдение, при което се дава възможност на човек да работи рамо до рамо с друг експерт от друга област.

Той добави, че в групата се практикува също и работната ротация като метод за развитие.

„Това е подход, при който даваме шанс на човек да стартира работа в друга област, друга роля, друга позиция. Това е дългосрочен проект. Обикновено е в рамките на 6-12 месеца, където човек реално съвместява нова роля и прави трансфер към нова позиция, към нова професия“.

„Тази година нашите служители избраха четири каузи, около които градим различни социално-отговорни инициативи в продължение на цяла година. Сред тях има най-различни - екосъобразни, природозащитни каузи, защита и подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, образование и ранно детско развитие“, заяви от своя страна Поля Александрова, Групов ПР и Вътрешни комуникации в MFG. Тя коментира по-специално социално отговорните каузи, които подкрепят екипите. Александрова посочи, че основополагащо в начина, по който се подбират каузите, е те да включват доброволчески елемент.

„Проблемите на обществото са проблеми за всички, независимо от това къде стоим. Важно е да работим в синергия заедно, за да ги решим“.

Вижте още във видео материала!

гледано: 2452   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа

По статията работиха: Екип на Bloomberg TV Bulgaria , редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

3
 
18
 
3
преди 2 седмици
Няма профилна снимка
иначе по темата, ако уволнят целия ейчар отдел, мениджърите имат шанс да намерят хем по добри служители, хем по мотивирани. Като цяло не съм видял фирма в която ейчарите да не пречат на работния процес.
0
 
25
 
2
преди 2 седмици
Няма профилна снимка
поредната лайф коуч статия, слушайте повече ейчарите ако искате да ви фалира бизнеса по бърже !!! На тая статия може да повярва само човек който никога не е работил !
0
 
24
 
1
преди 2 седмици
Няма профилна снимка
Как може толкова глупости- като ротацията например, чували ли сте думата "професионализъм" въобще? А някъде да става дума за пари - защото аз не виждам?

Още от Стратегии
Академията на PwC стартира Face-to-Face курсове за квалификацията ACCA