Fibank е банката, която бележи най-голям ръст на разпознаваемост през първото полугодие на 2016 г. сред фирмите в страната, и най-бързо повишава своя коефициент на маркетинговата сила на бранда "Fibank".
Коефициентът на маркетинговата сила на марката е сборен показател, включващ разпознаваемост сред клиентите, покритие на изискванията на компаниите, доверие и избор на основна обслужваща банка.
Редовното шестмесечено проучване на "Прогрес консулт" е представително за бизнес сектора в България.
Сред клиентите на банката, които са я посочили за основна банка, 34% са я избрали заради удобството при обслужване, продуктите и услугите, които предлага, както и заради препоръки от страна на трети лица сред управителите на фирми в България.
Втората по обем група - 28% от анкетираните потребители - са избрали Fibank (Първа инвестиционна банка) заради "максимално съответствие с изискванията на клиента".
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция
преди 9 години *** те твойте клиенти и сметки ли имали? Да не бъркаш картите, по които им плащат помощите с разплащателни сметки? Дори да е платено проучването, не виждам тука да се изреждат другите банки да го опровергават. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години глупости.. да кажат колко са платили на въпросната маркетингова компания за това "проучване".. Нямам клиент, който да има сметка в тази банка, още повече след инцидента покрай фалирането преди 2 години.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Аз съм доволен от обслужването на ***, и като физическо лице, и като фирма - нямам забележки! Но все пак трябва да продължат да работят в развитие на своето електронно банкиране за да не изоставят от глобалните тенденции! Виж, дигиталната карта с това момче Радо Янков - беше добър удар за ***-чето! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Е нищо изненадващо. *** винаги са били доста добре представени сред бизнеса и предлагат доста добри условия и обслужване. Аз нямам фирма, но мои познати, които се обслужват при тях споделят само добри отзиви в сравнение с останалите банки. Други, за които чувам добри отзиви са също и ЦКБ. Общо взето излиза, че българските банки, колкото и да ги плюят от Капитал и другите им подупечни журналистчета, са най-смислено представени на пазара и предлагат много по качествени продукти и услуги от чуждите банки, които хем са дървета, хем дерат с безбожни такси и комисионни за всяка дребна операция, която правят. Единствено съм си запазила електроното банкиране на ОББ, което ми дава достъп до БФБ и им е голям плюс. Чудя се кога ли от *** и ЦКБ ще се сетят да ги въведат в техните. отговор Сигнализирай за неуместен коментар