Добре развиващият се бизнес с лепила и перилни препарати насърчава резултатите на германския производител на потребителски стоки Henkel през първото тримесечие.
Подкрепени и от придобиването на американския производител на перилни препарати Sun Products през миналата година, приходите скачат с 13,6 на сто до 5,1 млрд. евро, обяви компанията, цитирана от DPA.
Чистата печалба възлиза на 597 млн. евро – с 13,7 на сто над печалбата преди година.
Най-силни ръстове компанията постига в бизнеса с почистващи и перилни препарати (Persil, Pril, Purex), както и козметиката (Schwarzkopf, Syoss, Dial), но конкуренцията става все по-сурова. Мениджърите очакват тази тенденция да продължи.
Освен това и суровините, които Henkel използва за производството на своите продукти, стават все по-скъпи, което също е източник на рискове.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате