Луксозните марки обикновено не са пионери в дигиталния пейзаж, особено когато става дума за платформи като Snapchat. Но именно това направи производителят на луксозни бижута Tiffany, като инвестира над 700 хил. долара в стартирането на геофилтър кампания в платформата, пише сайтът We Are Social Media.
Геофилтрите #LoveNotLike на Tiffany вече са пуснати във всичките 93 магазина на компанията в САЩ, а фирмата също така инвестира и във видео реклами в Snapchat и изграждането на база от последователи на своя профил @TiffanyOfficial.
Защо компанията избра Snapchat?
На пръв поглед Snapchat може да изглежда странно решение за луксозна марка. Приложението е известно с това, че привлича младежите, родени след 1996 г., които до голяма степен не могат да си позволят да пазаруват в Tiffany. А дори и да обхване поколението Y (родените между 1977 и 1995 г.), компанията едва ли ще успее да оправдае огромната си инвестицията. А по-забавното е, че Tiffany избра Twitter, за да обяви старта на кампанията си в Snapchat.
Защо е необходимо все пак? Защото компанията гледа напред: днешните последователи могат да се превърнат в следващите ѝ клиенти, а привличането на младите хора, които са лоялни на марките, със сигурност ще бъде от полза на Tiffany в дългосрочен план.
Геофилтърът #LoveNotLike е всичко, което можете да очаквате от брандиран филтър. Отгоре стои логото на Tiffany, като са включени и тюркоазени сърца и надпис „Return to Tiffany Love”.
We’re certain that you will #LoveNotLike the surprise that we have in store for you on #Snapchat tomorrow. pic.twitter.com/cv8Y4nyAMc
— Tiffany & Co. (@TiffanyAndCo) 27 юли 2016 г.
Дали кампанията ще постигне успех?
Все още е рано да се каже дали много потребители ще харесат и ползват филтрите, но кампанията вече има голямо влияние върху имиджа на Tiffany и как компанията комуникира с потенциалните си клиенти.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Знаци, че той не ви харесва
Според първите екзитполове Чиприан Чуку ще е кмет на Букурещ
4 типа мъже, на които не може да вярвате