На летищата във Варна и Бургас са обслужени повече от 300 хил. полета за 10-годишния период на концесията, съобщи Улрих Хеппе, главен изпълнителен директор на компанията-концесионер "Фрапорт Tуин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД.
Улрих Хеппе определи това като голямо постижение и обясни, че на двете летища в сравнение с началото на концесията през 2006 г. се обслужват с 1 млн. пътници повече годишно, съобщи БТА.
Той съобщи още, че тази година лятото е било рекордно за двете летища за последните десет години.
На летището във Варна ръстът на пътниците е с 21%, а в Бургас - с 22 на сто в сравнение с миналата година. Той изрази надежда в края на годината общият ръст на двете летища да е 22%.
Компанията разработва специална програма за зимния сезон, чиято цел е да се увеличат полетите, съобщи още Хеппе. Той обясни, че през зимния период авиокомпаниите не желаят да летят толкова много до Варна и трябва да се сподели рискът и те да бъдат мотивирани да пътуват повече и през това време на годината.
За целта компанията е разработила специална маркетингова програма, която да мотивира клиентите.
В същото време се водят разговори и с други участници по веригата, включително и с кметовете от Черноморския регион, за да бъде създаден фонд за развитие на авиокомпаниите. Благодарение на него трябва да бъде повишен броят на превозвачите, които имат полети до морските летища и през зимата.
Хеппе допълни, че в момента програмата се дискутира с хотелиери, туроператори и кметове. Той изрази надежда, че за следващия зимен период тя ще работи.
Днес той посрещна във Варна 35-милионния пътник от началото на концесията – това е Светлана Хънт, която пристигна с полет от Истанбул.


Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция